شرکت های تاکسی رانی آنلاین زیر ذره بین دولت چین ، کشته شدن 2 مسافر زن حاشیه ساز شد

به گزارش تور چین ارزان، چین نسبت به شرکت هایی که به شکل آنلاین خدمات کرایه تاکسی ارائه می دهند سختگیری های جدی اعمال می نماید. این سختگیری ها با هدف کاهش حواشی مرتبط با امنیت مسافران انجام می گردد.

شرکت های تاکسی رانی آنلاین زیر ذره بین دولت چین ، کشته شدن 2 مسافر زن حاشیه ساز شد

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، این حرکت پس از آن رخ داد که دو مسافر زن توسط رانندگان سرویس آنلاین خدمات تاکسی Didi Chuxing کشته شدند.

چین تصمیم دارد تمامی سرویس های خدمات آنلاین تاکسی که در این کشورفعالیت می نمایند را پس از ماجرای قتل دو مسافر، به شدت ذیر ذره بین بگیرد.

وزارت حمل و نقل چین روز جمعه اظهار داشت که بازرسی های جامع این سازمان از 5 سپتامبر شروع خواهد شد. قرار است از این تاریخ کل پلتفرم آنلاین فعالیت های رانندگان در اختیار نیروهای امنیتی قرار گیرد.

مدتی پیش یک شهروند زن 20 ساله در هنگام استفاده از سرویس های تاکسی کشته شد و در ماه مه نیز زنی دیگر توسط راننده به قتل رسید. پس از آخرین قتل، سرویس Didi فعالیت خود را به حالت تعلیق درآورد.

شرکت های رانندگی در سراسر جهان مجبورند با جنایاتی که توسط رانندگان رخ می دهد، مبارزه نمایند. برای مثال مدتی قبل نیز اوبر و لیفت در ایالات متحده، با مشکلاتی مشابه دست و پنجه نرم کردند که البته به سختی حل شد.

جالب است بدانید شرکت خدمات تاکسی آنلاین اعلام نموده که از سیستم نظارتی استقبال می نماید. سخنگوی این شرکت در بیانیه ای نوشت: ما به طور کامل با مقامات همکاری می کنیم و اصلاحات ایمنی را انجام داده و مسئولیت هایمان را برای ارائه تجربه ایمن سواری برای مردم ارتقاء می دهیم.

منبع: انتخاب
انتشار: 14 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 131

به "شرکت های تاکسی رانی آنلاین زیر ذره بین دولت چین ، کشته شدن 2 مسافر زن حاشیه ساز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های تاکسی رانی آنلاین زیر ذره بین دولت چین ، کشته شدن 2 مسافر زن حاشیه ساز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید