فدراسیون فوتبال ایتالیا: تیم های شرکت نماینده در سوپرلیگ باید سری A را ترک نمایند!

به گزارش تور چین ارزان، فدراسیون فوتبال ایتالیا برای مجازات آن دسته از تیم هایی که خواستار حضور در تورنمنت های اختصاصی و انحصاری خودشان باشند، قانونی وضع کرد.

فدراسیون فوتبال ایتالیا: تیم های شرکت نماینده در سوپرلیگ باید سری A را ترک نمایند!

به گزارش خبرنگاران، گابریله گراوینا رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا تأیید کرد قانونی توسط این سازمان تصویب شده که به موجب آن، تیم هایی که بخواهند در تورنمنتی های همچون سوپرلیگ اروپا شرکت نمایند از رقابت در سری A محروم خواهند شد.

هفته گذشته بود که پروژه سوپرلیگ اروپا با حضور 12 تیم از ابرقدرت های فوتبال باشگاهی قاره سبز شروع شد و واکنش های تند و منفی هم به آن صورت گرفت. یوفا این تیم ها را به محرومیت از تمامی رقابت ها تهدید کرد و اکنون سری A به عنوان اولین فدراسیون عضو اتحادیه فوتبال اروپا در راستای تهدیدات یوفا قانونی را به تصویب رسانده است که تافته های جدابافته سری A که بخواهند در تورنمنت های اختصاصی شرکت نمایند، مجازات خواهند شد.

گراوینا این خبر را پس از جلسه اخیر شورای فدرال فوتبال ایتالیا خاطرنشان کرد و گفت برای آن دسته از تیم های سری A که بخواهند از شرکت در تورنمنت های یوفا و فیفا سر باز بزنند، مجازاتی همچون محرومیت از رقابت های داخلی در نظر گرفته شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا گفت: آن تیم هایی که برنامه شرکت در رقابت هایی خارج از تورنمنت های تحت نظارت فیفا یا یوفا را داشته باشند ارتباط شان با ما را از دست خواهند داد و باید رقابت های مان را ترک نمایند. ما هیچ خبری درباره آنکه کدام تیم ها از این تورنمنت ها کناره گیری نموده اند یا نه، نداریم اما این قانونی است که اکنون باید در اصلاحات ملی فوتبال ما لحاظ گردد. اگر در انتها ماه ژوئن تیمی در رقابت هایی با ماهیت خصوصی شرکت کند، باید از لیگ ما برود.

سه تیم یوونتوس، اینتر و میلان از ایتالیا برای شرکت در سوپرلیگ اروپا اعلام آمادگی نموده بودند که پس از تهدیدهای یوفا، اینتر کنار کشید و دو تیم میلان و یوونتوس هم با انتشار بیانیه هایی برپایی این تورنمنت را با شرایط موجود غیرعملی دانستند هرچند حرفی مبنی بر انصراف شان از حضور در تورنمنت یادشده نزدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1924

به "فدراسیون فوتبال ایتالیا: تیم های شرکت نماینده در سوپرلیگ باید سری A را ترک نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون فوتبال ایتالیا: تیم های شرکت نماینده در سوپرلیگ باید سری A را ترک نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید