فراخوان جشنواره مشارکت گردشگری در چهارمحال و بختیاری شروع شد

به گزارش تور چین ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از دفتر امور فرهنگی و ارتباطات اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری، بهمن عسگری سوادجانی گفت: این جشنواره با محورهایی شامل عکس (حرفه ای، مردمی)، فیلم کوتاه 60 ثانیه ای، خاطره نویسی و ایده های نو در زمینه های مختلف گردشگری برگزار می گردد.

فراخوان جشنواره مشارکت گردشگری در چهارمحال و بختیاری شروع شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزون کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا 31 مرداد 94 است، اضافه نمود: افرادی که در سطح کشور آثارشان به عنوان برترین انتخاب گردد از سوی این اداره کل آثار ارسالی آنها خریداری و از حمایت اقتصادی برخوردار می شوند.

عسگری سوادجانی در ادامه گفت: از کلیه هنرمندان در زمینه عکاسی، فیلم برداری، مستند سازی و ... دعوت به عمل می آید که آثار هنری و حرفه ای خود را به معاونت گردشگری این اداره کل واقع در شهرکرد، انتهای بلوار فارابی، روبروی هتل آزادی نیز که به عنوان دبیرخانه استانی فعالیت می نماید ارسال نمایند.

وی در انتها با اشاره به اینکه اعلام نتایج داوری آخر شهریور 94 است، گفت: هنرمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به این سازمان مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 950

به "فراخوان جشنواره مشارکت گردشگری در چهارمحال و بختیاری شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان جشنواره مشارکت گردشگری در چهارمحال و بختیاری شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید