فوتبال دنیا، گونسالو ایگواین: نمی خواستم از یوونتوس بروم، بلکه مرا بیرون کردند!

به گزارش تور چین ارزان، فوتبال دنیا - گونسالو ایگواین می گوید جدایی اش از بانوی پیر در تابستان سال جاری به خواست خودش نبوده است.

فوتبال دنیا، گونسالو ایگواین: نمی خواستم از یوونتوس بروم، بلکه مرا بیرون کردند!

به گزارش خبرنگاران، گونسالو ایگواین که سال 2016 با قراردادی 90 میلیون یورویی، ناپولی را به مقصد یوونتوس ترک کرد، تابستان سال جاری پس از دو سال حضور در کنار بانوی پیر از بیانکونری جدا شد. او اما می گوید که از مدت ها قبل از جدایی اش از بانوی پیر می دانست این اتفاق رخ خواهد داد.

ایگواین در گفت و گو با نشریه گاتزتا دلواسپورا گفت: از فینال کوپا ایتالیای فصل گذشته احساس کردم که دارد اتفاقاتی رخ می دهد و بعد هم مسئولان باشگاه کریستیانو رونالدو را آوردند. تصمیم من نبود که از یوونتوس بروم. من هر چه می توانستم به یوونتوس خدمت کردم و جام های زیادی با این تیم بردم. بعد کریستیانو رونالدو آمد و باشگاه تصمیم گرفت که تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد کند و به همین دلیل به من گفتند که نمی توانم بمانم و اینکه دارند راهی پیدا می نمایند که مرا به تیمی دیگر بفروشند. بهترین گزینه هم میلان بود. فوتبال دنیا| مانعی بزرگ در مسیر بازگشت ابراهیموویچ به میلان

ایگواین در پاسخ به این سؤال که آیا در این فصل به دنبال انتقام گیری از بانوی پیر خواهد بود، تأکید کرد: خیر به هیچ عنوان. من هنوز هم این تیم را دوست دارم چون رفتار آنها با من بسیار خوب بود. هم تیمی های من در آنجا و طرفداران با من وقعاً خوب رفتار می کردند اما رفتن از یوونتوس هرگز چیزی نبود که من خواسته باشم. در واقعاً همانطور که همه می دانند، آنها مرا از تیم بیرون انداختند، البته من بلافاصله علاقه فراوانی میلانی ها را احساس کردم و آنها توانستند مرا متقاعد نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 214

به "فوتبال دنیا، گونسالو ایگواین: نمی خواستم از یوونتوس بروم، بلکه مرا بیرون کردند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، گونسالو ایگواین: نمی خواستم از یوونتوس بروم، بلکه مرا بیرون کردند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید