لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی با پیروزی خانگی به لیورپول نزدیک شد

به گزارش تور چین ارزان، شاگردان پپ گواردیولا با یک برد خانگی قاطع مقابل استون ویلا در هفته دهم لیگ برتر انگلیس، فاصله خود را با صدرنشین جدول رده بندی کاهش دادند.

لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی با پیروزی خانگی به لیورپول نزدیک شد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور ارزان انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، در دومین بازی از هفته دهم لیگ برتر انگلیس امروز (شنبه)، مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها، تیم فوتبال منچسترسیتی میزبان استون ویلا بود و در انتها با نتیجه 3 بر صفر میهمان خود را شکست داد.

تیم تحت راهنمایی پپ گواردیولا یک نیمه در باز کردن استون ویلا ناکام بود اما به محض شروع نیمه دوم توسط رحیم استرلینگ به گل رسید. کوین دی بروینه در دقیقه 65 از شلوغی محوطه جریمه برای باز کردن دروازه استون ویلا استفاده کرد و با یک شوت مورب از خارج محوطه جریمه گل دوم سیتی را زد. سومین گل آبی های شهر منچستر را هم ایلکای گوندوگان در دقیقه 70 به ثمر رساند تا هفتمین برد این فصل سیتی قاطعانه رقم بخورد.

در دقیقه 88 این بازی، فرناندینیو مدافع برزیلی منچسترسیتی با دریافت کارت زرد دومش اخراج شد تا تیمش چند دقیقه انتهای را 10 نفره سپری کند.

با این نتیجه منچسترسیتی 22 امتیازی شد و ضمن پس دریافت صندلی دوم جدول از لسترسیتی، فاصله خود را با لیورپول صدرنشین کاهش داد.

در ادامه دیدارهای هفته دهم لیگ برتر انگلیس، امروز از ساعت 17:30 به وقت تهران سه بازی دیگر برگزار می گردد که برنامه آنها به توضیح زیر است:

برایتون - اورتون

واتفورد - بورنموث

وستهام - شفیلد

همچنین از ساعت 20 به وقت تهران چلسی میهمان برنلی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 647

به "لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی با پیروزی خانگی به لیورپول نزدیک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی با پیروزی خانگی به لیورپول نزدیک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید