مادورو خواستار بیشترین مراقبت در برابر کرونا شد

به گزارش تور چین ارزان، رییس جمهوری ونزوئلا با توجه به شرایط هشدار این کشور در ابتلا به کووید 19، از مردم خواست که نهایت مراقبت و رعایت تدابیر بهداشتی را برای جلوگیری از شیوع همه گیری به کار گیرند.

مادورو خواستار بیشترین مراقبت در برابر کرونا شد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

از خبرگزاری کوبایی پرنسا لاتینا، نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا از طریق پیامی توئیتری تاکید کرد: از همه مردم می خواهم که در برابر ویروس کرونا مراقب باشند، به یاد داشته باشیم که محدودیت های بهداشتی همچنان برقرار است.

دولت ونزوئلا شب گذشته 435 مورد جدید ابتلاء به این بیماری ویروسی را اعلام کرد.

دولت ونزوئلا همچنین برای کاهش پایدار موارد ابتلاء و مهار همه گیری، دستور برقراری قرنطینه اجتماعی و محدودیت های تجمع در طول ماه دسامبر را صادر کرد تا امکان از سرگیری فعالیت های اقتصادی را فراهم سازد.

اگرچه شیوع بی امان ویروس کرونا همه کشورهای جهان را با چالش های جدی روبرو کرده است اما مشاهده پیامدهای گسترده ناشی از فرایند صعودی شمار مبتلایان و جانباختگان در منطقه آمریکای لاتین که از نقاط ضعف ساختارهای اقتصادی، اجتماعی، نظام بهداشتی و درمانی ضعیف و شهرهای پر ازدحام رنج می برد به مراتب محسوس تر است.

در این میان اعمال بی سابقه تحریم های آمریکا به خصوص تحریم های دارویی در جهت اعمال فشار بر دولت ها و ملت هایی از جمله ایران و ونزوئلا که از سیاست های یکجانبه گرایی آمریکا تبعیت نمی کنند در مقابله با شیوع ویروس کرونا دچار چالش ها و مسائل اساسی کرده و درد و رنج مضاعفی برای مبتلایان به کووید 19 به دنبال داشته است.

با این وجود، شرایط شیوع کرونا در ونزوئلا با جمعیت 30 میلیون نفره که تحت تحریم های شدید آمریکا با مسائل فراوانی در دسترسی به غذا و دارو دست و پنجه نرم می کند، در مقایسه با سایر کشورهای آمریکای لاتین در شرایط نسبتاً مطلوب تری به سر می برد.

رئیس جمهوری ونزوئلا پیشتر در راستای مدیریت همه گیری، از واکسیناسیون عمومی واکسن های روسیه و چین بین ماه های دسامبر و ژانویه (آذر تا اسفند) خبر داده بود.

براساس آخرین به روزرسانی تارنمای وردمترز، ونزوئلا تا کنون تعداد بیش از 107 هزار نفر مبتلا و بالغ بر 900 نفر مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا را ثبت کرده است. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1662

به "مادورو خواستار بیشترین مراقبت در برابر کرونا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مادورو خواستار بیشترین مراقبت در برابر کرونا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید