مقاله: بهترین فعالیت های تابستانی در چین

به گزارش تور چین ارزان، در شانگهای نیز فعالیت های تابستانی بسیاری وجود دارد. در برخی از بهترین رستوران های شانگهای می توانید در فضای باز غذاهای خود را میل کنید. کفش های راحتی خود را به پا کرده و به یک گردش پیاده روی در جاده Fuxing، محله قدیمی Hongkou و جاده های Shaoxing و Taikang بروید. سوار بر قایق یک گردش آرامش بخش بر روی رودخانه Huang Pu داشته باشید و بدون صرف انرژی فراوان از دیدنی های منطقه باند لذت ببرید. وقتی در شانگهای بودید بد نیست به بیرون شهر رفته و از پارک مجسمه های شانگهای و شهرهای آبی نزدیک شهر هم دیدن کنید.

مقاله: بهترین فعالیت های تابستانی در چین

اگر زمان نداشتید که خیلی از شهرها دور شوید، توجه داشته باشید که برخی از شهرهای چین فضاهای سبز و پارک های معروف بسیاری دارند. باغ های سوژو معروف هستند و دریاچه غربی هانگزو و کوهستان Mogan در نزدیکی این شهر، مقصدهای عالی برای طبیعت گردی اند. پایگاه تولید مثل پاندا در چنگدو به شما فرصت می دهد در فضایی سرسبز این حیوانات با نمک و دوست داشتنی را از نزدیک ببینید.

کوهستان سونگ و معبد شائولین مقصدی عالی برای کسانی است که می خواهند علاوه بر طبیعت گردی، کمی در مورد تاریخ و مذهب چین نیز بدانند. چهار کوهستان مقدس بودایی، هزاران توریست و کوهنورد را هر تابستان به تور چین می کشانند. اگر خیلی بلند همت باشید شاید بتوانید از هر چهار تای این کوه ها بالا بروید. دیوار بزرگ چین همتایی در چین ندارد. بله، احتمالا بازدیدتان را با صدها توریست دیگر شریک خواهید بود، ولی دلیلی وجود داشته که این دیوار این قدر مشهور شده است. اگر در پکن بودید بازدید از آن را به هیچ عنوان از دست ندهید.

منبع مقاله: بهترین فعالیت های تابستانی در چین

انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2227

به "مقاله: بهترین فعالیت های تابستانی در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بهترین فعالیت های تابستانی در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید