مهاجری: فدراسیون فراموش نکند در چه وضعیتی به تیم امید بازیکن دادیم، عده ای سرمایه های باشگاه ها را به تاراج می برند

به گزارش تور چین ارزان، محمدرضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال نساجی به انتقاد از فضای حاکم بر فوتبال کشورمان پرداخت و گفت: عده ای نباید سرمایه های یک باشگاه را که به هر دلیلی نتوانسته است به تعهداتش عمل کند، به تاراج ببرند.

مهاجری: فدراسیون فراموش نکند در چه وضعیتی به تیم امید بازیکن دادیم، عده ای سرمایه های باشگاه ها را به تاراج می برند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران, محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی نساجی با پرسپولیس در ملاقاتی معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر, گفت: در ابتدا باید جدا از بحث فنی تشکر کنم از استاندار مازندران که برای نساجی وقت گذاشته و جلساتی را برگزار نموده است تا باشگاه به شکلی برسد که شرایط واحدی داشته باشد. امیدوارم نساجی با این رویه روزهای بهتری داشته باشد. همچنین باید از آقای صنیعی فر تشکر کنم که تیم را به اینجا رسانده است و مطمئناً مردم قائمشهر قدر زحمات او را می دانند. همچنین از آقایان حدادیان که برای تیم برنامه ریزی خوبی دارد. نساجی به سمتی می رود که اگر همین طور طرفداران و مسئولان استانی همدل باشند می تواند به جاهای خوبی برسد.

سرمربی نساجی درباره رویارویی تیمش با پرسپولیس در بازی فردا افزود: پرسپولیس شرایط خوبی دارد و ما کارمان مقابل این تیم سخت است. زمانی این شرایط سخت تر می گردد که ما شش بازیکن مان به تازگی فسخ نموده اند. البته برای علی اصغر عاشوری سوءتفاهمی به وجود آمده بود، اما دو روز است که برگشته و در تمرینات ما حضور پیدا می نماید. البته دو بازیکن ما در اردوی تیم فوتبال امید هستند و ما آنها را برای بازی فردا نیز در اختیار نداریم.

امیدوارم فدراسیون فوتبال و تیم های ملی این روزها را به یاد داشته باشند که ما در چه شرایطی به تیم امید بازیکن دادیم، وی با بیان این جمله خاطر نشان کرد: ما الان حتی به یک بازیکن هم احتیاج داریم، چرا که برای پر کردن لیست 18 نفره برای بازی فردا دو بازیکن تیم امید را اضافه نموده ایم. البته با همین نفرات به ملاقات با پرسپولیس می رویم. ملاقات با پرسپولیس سخت است، چه برسد که الان باید با هفت هشت غایب به این ملاقات برویم. نبود این بازیکنان کارمان را سخت می نماید، ولی چیزی که ما را امیدوار می نماید حس خوبی است که بچه ها دارند و در این مدت خوب تمرین نموده اند.

مهاجری توضیح داد: بچه های جایگزین با تمام توان و دلِ شیر فردا به میدان می آیند. همین بازیکنان جوان و باتجربه نوید روزهای خوب را برای نساجی می دهند و فردا نیز با غیرت و همدلی مقابل پرسپولیس بازی می نمایند تا نشان دهند که چقدر شهرشان را دوست دارند. نتیجه در بازی فردا برای من مهم نیست و اگر خدای نانموده در بازی فردا نتیجه هم نگیریم فکر می کنم چیزی از ارزش های بازیکنانمان کم نشده است. من تا همین الان تیمم را از لحاظ عرق پیروز بازی فردا می دانم.

مهاجری درباره عملکرد تیمش در نیم فصل نخست لیگ برتر خاطر نشان کرد: از لحاظ نتیجه گیری ما کسب یک و نیم امتیاز در هر بازی را مدنظر قرار داده ایم، اما از این آمار مقداری عقب هستیم. با این وجود از کیفیت فوتبال مان راضی هستیم و بسیار فوتبال خوبی را به نمایش گذاشته ایم. از ابتدا هیچ وقت این نوع فوتبال مرا نگران نمی کرد، چون همواره فوتبال خوبی را به نمایش می گذاشتیم و می دانستم به شرایط خوبی با این روال دست پیدا خواهیم کرد. اگر تیم در نیم فصل به این شرایط رسیده است یعنی ما مزد زحمات مان را گرفته ایم. از لحاظ فنی تیم بسیار خوبی بوده ایم، اما از لحاظ نتیجه گیری عقب هستیم که می توان آن را جبران کرد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در پاسخ به این پرسش که آیا لیست خروجی برای تیمش آماده نموده است یا خیر، گفت: تعداد بازیکنان ما بسیار محدود هستند، اما باز هم باید با کادر فنی جلسه بگذاریم و شرایط را ارزیابی کنیم. چیزی که تعیین است این است که تیم ما احتیاج به تقویت دارد و باید این کار را انجام دهیم. با بچه ها نیز صحبت می کنیم. قطعاً هر کس که دلش با تیم بود، می ماند و هر کس که نخواهد بماند، از ما جدا خواهد شد.

وی درباره دریافتی اعضای تیم نساجی گفت: تا به امروز 25 درصد از مبالغ قراردادها پرداخت شده است و بقیه مطالبات را نیز سعی می کنیم که به بازیکنان پرداخت نموده و به تعهدات مدنظر تا نیم فصل برسیم.

مهاجری افزود: با توجه به تجربه برخی از بازیکنان مان مانند حقیقی، عباس زاده و عاشوری فردا به دنبال یک بازی خوب هستیم و می دانیم که این بازیکنان به ما یاری زیادی خواهند کرد تا بتوانیم روز خوبی را رقم بزنیم.

سرمربی نساجی در ادامه نشست خبری با اشاره به نقش دلال ها در فسخ قرارداد برخی از بازیکنانش مطرح کرد: بازیکنان مان با توجه به شرایطی که نساجی داشت ماندند و کار کردند، اما الان که شرایط رو به بهبود است برخی آنها را هوایی و کاری کردند که قراردادهای شان را فسخ نمایند. یکسری افراد از نام ایجنت صیانت می نمایند و راه را درست می فرایند، اما برخی این طور نیستند. شما ببینید چطور این افراد به خودشان اجازه می دهند که هنوز دو هفته تا خاتمه نیم فصل مانده بازیکن را وسوسه نمایند و برای اش فسخ بگیرند. اینها دارند فوتبال ما را نابود می نمایند و باید بین آنها و ایجنت هایی که درست کار می نمایند، تفکیک قائل شد. این افراد بازیکنان را به باشگاه های دیگر وصل می نمایند. هر چه بیشتر نقل وانتقالات صورت بگیرد به نفع یکسری افراد است که در این حوزه کار می نمایند. فیرپلی فقط برای زمین فوتبال نیست، برای تمام ارکانش است. من از فدراسیون فوتبال به ویژه کمیته اخلاق خواهش می کنم که به این مسائل ورود نمایند که چرا برخی به خودشان اجازه می دهند که بازیکنان را ببرند، با آنها جلسه بگذارند و وسوسه شان نمایند؟

وی در ادامه گفت: شما ببینید در بازی فردا که بازی سختی است برای ما چه شرایطی را ایجاد کرد ه اند؟! البته باید از نورشرق نیز تشکر کنیم که برای صدور مجوز برخی از بازیکنان مان با ما همکاری کرد، اما الان دلال ها دارند تیشه به ریشه فوتبال می زنند. ما باید به خودمان بیاییم تا فوتبال مان را در همان راستا حرفه ای قرار دهیم.

مهاجری در پاسخ به این سؤال که مقصد بازیکنانی که قراردادشان را فسخ کرد ه اند کدام باشگاه هاست؟، توضیح داد: مقصد همان تیم هایی است که این شرایط را ایجاد نموده اند. برخی تیم ها بضاعت اقتصادی خوبی دارند، اما این دلیل نمی گردد که این کارها را انجام دهند. مطمئن باشید اگر بازیکنان ما تا خاتمه نیم فصل می ماندند و کار را تمام می کردند خود من برای آنها فسخ می گرفتم و از زحمات شان تشکر می کردم، ولی حتی این افراد اجازه ندادند کار ما در نیم فصل تمام گردد. در بازی با گل گهر که یک بازی شش امتیازی بود ذهن برخی از بازیکنان ما آماده نبود. تیمی که متمول است نباید این کارها را انجام دهد. الان 10، 12 بازیکن ما پیشنهاد دارند و این نشان می دهد که تیم مان عملکرد خوبی داشته است، اما عده ای نباید سرمایه های یک باشگاه را که به هر دلیلی نتوانسته است به تعهداتش عمل کند، به تاراج ببرند.

سرمربی نساجی در واکنش به اینکه منظورش از این باشگاه ها کدام است و آیا اشاره ای به باشگاه گل گهر سیرجان دارد، گفت: اسم باشگاهی را نمی برم، اما به بازیکنان ما پیشنهاداتی شده است که آنها رفته و قراردادشان را فسخ نموده اند. این شرایط برای برخی تیم های دیگر نیز رقم خورده است. الان مهدی تارتار در نفت مسجدسلیمان چه گناهی نموده است؟ او این فصل برای تیمش زحمت کشیده و آن را آماده نموده است، اما عده ای که آماده خور هستند، می خواهند کار او را خراب نمایند! این روال بخش خصوصی را از بین می برد و باید تمهیداتی در نظر گرفته گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 942

به "مهاجری: فدراسیون فراموش نکند در چه وضعیتی به تیم امید بازیکن دادیم، عده ای سرمایه های باشگاه ها را به تاراج می برند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجری: فدراسیون فراموش نکند در چه وضعیتی به تیم امید بازیکن دادیم، عده ای سرمایه های باشگاه ها را به تاراج می برند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید