ناتینگهام فارست به دنبال صعود به لیگ برتر با انصاری فرد و پاناگیوتیس

به گزارش تور چین ارزان، تیم دوم مالک باشگاه المپیاکوس به دنبال صعود به لیگ برتر انگلیس با 2 بازیکن جدید ایرانی و یونانی است.

ناتینگهام فارست به دنبال صعود به لیگ برتر با انصاری فرد و پاناگیوتیس

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت خبری باشگاه المپیاکوس یونان، تمام چیزهایی که درباره کریم انصاری فرد و پاناگیوتیس در 24 ساعت گذشته شنیده شدند مورد تایید رسمی قرار گرفتند و این 2 بازیکن ایرانی و یونانی در فصل جاری برای تیم ناتینگهام فارست در چمپیونشیپ انگلیس بازی خواهند کرد.

کریم انصاری فرد و پاناگیوتیس با خروج از تیم المپیاکوس برای تیم راهنمایی آیتور کارانکا در چمپیونشیپ انگلیس مبارزه خواهند کرد. این تیم انگلیسی که مالکیت آن را ماریناکیس (مالک المپیاکوس) بر عهده دارد هدف خود در فصل جاری چمپیونشیپ صعود به لیگ برتر ترسیم نموده است. در این راستا کریم انصاری فرد و پاناگیوتیس به تیم ناتینگهام فارست یاری خواهند کرد.

سایت رادیو ورزش یونان نیز در همین رابطه نوشت: انتقال کریم انصاری فرد و پاناگیتوس به ناتینگهام فارست می تواند یاری شایانی به صعود تیم دوم مالک المپیاکوس به لیگ برتر انگلیس کند.

ناتینگهام فارست تا سرانجام هفته ششم فصل جاری چمپیپونشیپ انگلیس رتبه چهاردهم جدول رده بندی 24 تیمی این رقابت ها با 7 امتیاز را در اختیار دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 172

به "ناتینگهام فارست به دنبال صعود به لیگ برتر با انصاری فرد و پاناگیوتیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناتینگهام فارست به دنبال صعود به لیگ برتر با انصاری فرد و پاناگیوتیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید