نخستین اظهارات ستین به عنوان سرمربی بارسلونا

به گزارش تور چین ارزان، مراسم معارفه سرمربی جدید بارسلونا سه شنبه بعد از ظهر برگزار گردید.

نخستین اظهارات ستین به عنوان سرمربی بارسلونا

با هزینه های سفر به اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، باشگاه بارسلونا بامداد امروز (سه شنبه) اعلام نمود ارنستو والورده برکنار شده است و کیکه ستین را به عنوان جانشینش معرفی کرد. سرمربی سابق رئال بتیس تا سال 2022 راهنمایی آبی اناری ها را بر عهده خواهد داشت. مراسم معارفه ستین سه شنبه بعد از ظهر با حضور خوسپ ماریا بارتومئو (رییس باشگاه) و اریک آبیدال (مدیر ورزشی باشگاه) برگزار گردید. سرمربی جدید بارسا گفت: والورده را می شناسم. او انسان بزرگی است و با او صحبت نموده ام. عملکردش در این مدت ارزشمند بود. سعی خواهم کرد با او در ارتباط باشم. کارهای زیادی می کرد که خوب بودند. تیمی را به من تحویل داد که در صندلی نخست لالیگا قرار گرفته است. ما همواره زمانی راهنمایی تیمی را بر عهده می گیریم که دچار مشکل است و در رتبه پایینی قرار گرفته است اما والورده تیم را صدرنشین به ما تحویل داد. برای عملکردش تنها می توان قدردانی کرد.

سرمربی سابق رئال بتیس در ادامه اظهار کرد: هدفم فتح همه عناوینی است که می توان کسب کرد. باشگاه راه دیگری ندارد. هر سال فتح تمام عناوین و خوب بازی کردن مد نظر است. برای کسب پیروزی بهترین روش خوب بازی کردن است.

ستین به لیونل مسی اشاره نمود و گفت: او یک مورد خاص و منحصر به فرد است. رابطه من با مسی، سرخیو بوسکتس و ... فوق العاده خواهد بود. با این این حال باید تمرین نمایند و هر یک جای خودش را دارد. به زودی مرا خواهند شناخت و از نحوه کارم مطلع می شوند. آنها باهوش هستند و اکنون کوشش خواهیم کرد از آن بهره کامل را ببریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 936

به "نخستین اظهارات ستین به عنوان سرمربی بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین اظهارات ستین به عنوان سرمربی بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید