نخست وزیر منتخب ایتالیا سوگند یاد می نماید

به گزارش تور چین ارزان، خبرنگاران: نخست وزیر منتخب ایتالیا که روز آدینه ترکیب کابینه جدید دولت را معرفی نموده میخواهد امروز شنبه سوگند یاد کند.

نخست وزیر منتخب ایتالیا سوگند یاد می نماید

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز؛ متئو رنتسی نخست وزیر منتخب ایتالیا در حالی میخواهد سوگند یاد نموده و فعالیت خود را شروع کند که امیدوار است دولت جدید ایتالیا بتواند تا سال 2018 میلادی به کار خود ادامه دهد. پیر کارلو پادوان رئیس اقتصاددانان سازمان توسعه و همکاری مالی به عنوان وزیر اقتصاد در کابینه 16 نفری رنتسی مشغول به کار خواهد شد.

بر اساس این گزارش نخست وزیر و دولت جدید ایتالیا بلافاصله پس از ادای سوگند کار خود را شروع خواهند کرد. رنتسی در این باره در جمع خبرنگاران تاکید نمود، ما در نظر داریم تا از صبح شنبه هر کاری را که برای بهبود شرایط کشور ضروری است انجام دهیم. دولت جدید ایتالیا ساعت 11 و 30 دقیقه پیش از ظهر امروز شنبه به وقت محلی سوگند خواهد خورد. مجلس ایتالیا نیز قرار است روز دوشنبه به دولت جدید رای اعتماد بدهد.

رنتسی سومین نخست وزیر ایتالیا خواهد بود که توسط ناپولیتانو و بدون برگزاری انتخابات مسئول تشکیل دولت جدید ایتالیا خواهد شد. ماریو مونتی و انریکو لتا نیز پیش از رنتسی مسئول تشکیل دولت ایتالیا شده بودند ولی توفیق چندانی برای خارج کردن اقتصاد این کشور از رکود به دست نیاوردند.رشد مالی ایتالیا در 5 سال گذشته بیش از 7 درصد کاهش داشته و تولیدات صنعتی این کشور نیز با افت 25 درصدی روبرو شده است. ایتالیا از اواسط 2011 میلادی تاکنون با رکود مالی روبرو شده که این طولانی ترین بحران مالی این کشور پس از جنگ جهانی دوم به شمار می رود.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 569

به "نخست وزیر منتخب ایتالیا سوگند یاد می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر منتخب ایتالیا سوگند یاد می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید