نخست وزیر کانادا: بودن برجام بهتر از نبود آن است

به گزارش تور چین ارزان، به گزارش خبرنگاران، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا در مصاحبه با روزنامه هندلز بلات درخصوص توافق هسته ای غرب با ایران تاکید نمود: توافق هسته ای با ایران بهتر است برقرار بوده و پابرجا بماند.

نخست وزیر کانادا: بودن برجام بهتر از نبود آن است

از سفر با تور ارزان کانادا لذت ببرید.

وی با بیان اینکه توافق هسته ای با ایران کامل و جامع نبود، اضافه کرد: با این وجود بودن توافق هسته ای ایران متضمن امنیت بوده و وجودش از نبودن آن بهتر است.

نخست وزیر کانادا با اشاره به خروج آمریکا از توافق هسته ای با ایران گفت: ما از این رویداد متاثر شدیم. کانادا همیشه از داشتن تسلیحات هسته ای خودداری نموده و مخالف آن هستیم. در عین حال باید این حق به هر کشوری داده گردد که درباره سیاست خارجی خود تصمیم بگیرد.

ترودو همچنین گفت: کانادا تعامل با جامعه بین الملل را در اولویت حوزه سیاست خارجی خود قرار داده است. ما معتقدیم در سایه تبادل نظر و تعامل بین المللی می توان بر حل مسائل بین المللی فائق آمد.

نخست وزیر کانادا گفت که به تازگی با رئیس جمهوری آمریکا درباره ایران تبادل نظر ننموده است، اما این احتمال وجود دارد که در نشست قریب الوقوع گروه هفت تبادل نظرهایی را دربار توافق هسته ای با ایران با ترامپ داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 617

به "نخست وزیر کانادا: بودن برجام بهتر از نبود آن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر کانادا: بودن برجام بهتر از نبود آن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید