نگرانی دولت فرانسه از پیروزی لوپن در انتخابات ریاست جمهوری 2022

به گزارش تور چین ارزان، وزیر اقتصاد فرانسه در مصاحبه ای از نگرانی خود از احتمال پیروزی مارین لوپن در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده این کشور اطلاع داد.

نگرانی دولت فرانسه از پیروزی لوپن در انتخابات ریاست جمهوری 2022

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

برونو لومر وزیر اقتصاد فرانسه، در مصاحبه با فرانس پرس گفت: ممکن است در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده مارین لوپن رهبر حزب اجتماع ملی، که به دیدگاه های بیگانه هراسی شهرت دارد در انتخابات آینده پیروز گردد و باید در برابر انتخاب احتمالی او به ریاست جمهوری ایستاد.

لوپن در انتخابات سال 2017 در رقابت با امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه، باخت.

بنابر نظرسنجی ها، در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه که قرار است سال آینده برگزار گردد، لوپن رقیب اصلی ماکرون است.

وزیر اقتصاد فرانسه در این مصاحبه گفت: همه می دانیم که امکان دارد مارین لوپن در انتخابات پیروز گردد. این امکان سیاسی وجود دارد و باید در برابر آن ایستاد.

براساس حدس ها لوپن می تواند با بهره برداری از همه گیری کرونا و لطمه های مالی ناشی از آن، در انتخابات آینده ریاست جمهوری به پیروزی دست یابد.

از شروع همه گیری در این کشور حدود سه میلیون و 400هزار نفر به کرونا مبتلا شده اند. این ویروس جان بیش از 81 هزار نفر را در فرانسه گرفته و کُندی دولت ماکرون در اجرای برنامه واکسیناسیون هم مورد انتقاد قرار گرفته است.، مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1733

به "نگرانی دولت فرانسه از پیروزی لوپن در انتخابات ریاست جمهوری 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی دولت فرانسه از پیروزی لوپن در انتخابات ریاست جمهوری 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید