هدیه برند چینی ویوو به هواداران فیلمهای قهرمانی ، فروش گوشی iQOO Pro 5G به مناسبت جشن تولد 80 سالگی بتمن

به گزارش تور چین ارزان، 80 سال پیش ، بیست و هفتمین شماره از مجله کمیک های کارآگاه منتشر و بتمن برای اولین بار ظاهر شد. از آن موقع به بعد ، بتمن به یکی از شخصیتهای شناخته شده تبدیل شده و برای بسیاری از افراد چهره ای محبوب است و بر همین اساس نیز برند چینی ویو به فکر به دست آوردن دل هواداران این شخصیت محبوب افتاده است.

هدیه برند چینی ویوو به هواداران فیلمهای قهرمانی ، فروش گوشی iQOO Pro 5G به مناسبت جشن تولد 80 سالگی بتمن

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اخیراً گوشی iQOO Pro 5G وارد صحنه شده است. این گوشی دارای تراشه اسنپدراگون 855 پلاس با اتصال 5G و یک دوربین سه گانه و شارژ سریع 44 واتی است. اکنون ویوو نسخه ویژه ای از این تلفن را برای بزرگداشت سالگرد شخصیت معروف کمیک منتشر نموده است.

نسخه محدود و ویژه بتمن از 11 نوامبر در دسترس خواهد بود. این تلفن نسبت به نسخه اصلی بدون تغییر است فقط در رنگبندی(سیاه بودن) شاهد تغییراتی هستیم.نسخه گوشی های iQOO Pro 5G بتمن با طیف وسیعی از لوازم جانبی با مضمون و محتوای بتمن همراه هستند.

برای مثال این نسخه با یک کیف و یک کیف دستی است که با لوگوی بتمن تزئین شده، همراه است. همچنین یک کنترل از راه دور و یک پایه نمایشگر نیز برای این محصول وجود دارد.گوشی نسخه تلفن iQOO Pro 5G بتمن در تعدادی محدود به فروش می رسد.

منبع: انتخاب
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 690

به "هدیه برند چینی ویوو به هواداران فیلمهای قهرمانی ، فروش گوشی iQOO Pro 5G به مناسبت جشن تولد 80 سالگی بتمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدیه برند چینی ویوو به هواداران فیلمهای قهرمانی ، فروش گوشی iQOO Pro 5G به مناسبت جشن تولد 80 سالگی بتمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید