هزینه های انتخاباتی ام را شفاف به مردم اعلام خواهم کرد

به گزارش تور چین ارزان، نماینده ادوار گفت: هزینه های انتخاباتی ام را شفاف به مردم اعلام می کنم چراکه اگر من به عنوان وکیل مردم نتوانم عملکرد شفاف داشته باشم، توان اعمال اقدامات نظارتی را هم در دستگاه های اجرایی نخواهم داشت.

هزینه های انتخاباتی ام را شفاف به مردم اعلام خواهم کرد

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

به گزارش ، حسن ونایی نماینده ادوار مجلس پس از حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور و ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: من از حوزه انتخابیه ملایر برای انتخابات مجلس یازدهم حضور پیدا کردم.

او درباره عملکرد مجلس دهم اضافه نمود: مهم ترین مسئله ای که امروز داریم عدم انجام وظایف دستگاه های نظارتی نسبت به عملکرد دولت است.

نماینده ادوار مجلس بیان نمود: من به عنوان کارشناسی که در طول 24 سال گذشته در حوزه نظارت در حال فعالیت هستم، به صراحت می گویم که تقریبا کشور تعطیل است؛ چراکه هیچ پروژه عمرانی انجام نمی گردد، در حالی که این اعمال نظارت عمدتا از سوی قوه مقننه باید صورت گیرد.

ونایی گفت: اعمال نظارت قوه مقننه از سوی دیوان محاسبات یا کمیسیون اصل 90 و یا تحقیق و تفحص هاست، در حالی که این حوزه ها به وظایف خود عمل ننموده اند و نتیجه این اهمال کاری روی کار آمدن دولتی است که هم بی تدبیر است و هم ناامید.

اواضافه نمود: نیروهای دلسوز انقلاب باید وارد میدان شده و با شعار نه به بی تدبیری و نه به ناامیدی مسائل کشور را حل نموده و با اقدامی جهادی آنها را برطرف کنیم.

نماینده ادوار مجلس اظهار کرد: من حتما هزینه های انتخاباتی ام را شفاف به مردم اعلام خواهم کرد؛ چراکه اگر من به عنوان وکیل مردم نتوانم عملکرد شفاف داشته باشم، توان اعمال اقدامات نظارتی را هم در دستگاه های اجرایی نخواهم داشت و با کمال میل هزینه های انتخاباتی ام را شفاف خواهم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 875

به "هزینه های انتخاباتی ام را شفاف به مردم اعلام خواهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه های انتخاباتی ام را شفاف به مردم اعلام خواهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید