همکاری انجمن پرستاری کانادا و ایران

به گزارش تور چین ارزان، ابراهیم محمدی در مصاحبه با خبرنگاران، با اشاره به نشست انجمن های پرستاری سراسر جهان در ژنو، گفت: در نشست ژنو که اوایل خرداد 97 برگزار گردید، نمایندگان سازمان نظام پرستاری کشورمان علاوه بر حضور در نشست های رسمی، دیدارها و مصاحبههایی نیز با نمایندگان انجمن های علمی پرستاری بعضی کشورها داشتند.

همکاری انجمن پرستاری کانادا و ایران

از سفر با تور ارزان کانادا لذت ببرید.

وی از جمله دیدارها و مصاحبههای نمایندگان پرستاری ایران با سایر کشورها را دیدار با انجمن علمی پرستاری کانادا و بعضی کشورهای آفریقایی و اروپایی عنوان و تاکید نمود: این دیدارها و مصاحبهها برای تقویت بدنه پرستاری اجرا شده است.

محمدی با اشاره به دعوت از انجمن های علمی پرستاری برای ارتباط بیشتر با پرستاری ایران، اظهارداشت: از جمله انجمن های علمی پرستاری در این نشست، نمایندگان کانادا بودند که از حضور در ایران برای همکاری بیشتر در حوزه تخصصی پرستاری استقبال کردند.

مدیر امور بین الملل سازمان نظام پرستاری ایران، در واکنش به دعوت از انجمن علمی پرستاری آمریکا برای حضور کشورمان، تاکید نمود: ما هیچ گونه مصاحبه و دیداری با انجمن پرستاری این کشور در ژنو نداشته ایم و هیچ توافقی برای حضور انجمن علمی پرستاری آمریکا در ایران صورت نگرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 620

به "همکاری انجمن پرستاری کانادا و ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری انجمن پرستاری کانادا و ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید