همکاری با اساتید ایرانی مقیم آمریکا و کانادا

به گزارش تور چین ارزان، خبرنگاران: رئیس بنیاد ملی نخبگان در مورد اینکه آمار های مختلف خروج تحصیلکرده ها از کشور گفت: در این مورد آماری ندارم.

همکاری با اساتید ایرانی مقیم آمریکا و کانادا

از سفر با تور کانادا ارزان لذت ببرید.

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران،سورنا ستاری در مصاحبه با خبرنگار مهر، گفت: اولا تعریف نخبه در سیستم ما فرق می نماید، به همین دلیل آماری که در مورد خروج تحصیلکرده ها از کشور است، را ندارم.

وی با بیان اینکه خروج از کشور ممکن است هر فردی باشد، اذعان داشت: این آمار را نمی توانم رد و یا تایید کنم، چون آمار خاصی راجع به این قضیه ندارم.

رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: ما در معاونت علمی و بنیاد ملی نخبگان تنها آمار افرادی را داریم که تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان هستند و این آمار آخرین بار در سال گذشته به شورایعالی انقلاب فرهنگی اعلام شده است.

ستاری در ادامه تاکید داشت: اکنون در پی دستیابی به آمار جدید خروج نخبگان از کشور هستیم، و این آمار تنها به افرادی که تحت پوشش بنیاد هستند، تعلق دارد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه این آمار هنوز قطعی نیست، نمی توانم آن را اعلام کنم.

وی با بیان اینکه کارهای نخبگان در بنیاد ملی نخبگان پیگیری می گردد، اضافه نمود: معاونت بین الملل که در معاونت علمی و فناوری فعال شده تا کنون توانسته 70 الی 80 نفر از اساتید نخبه که فقط در آمریکا و کانادا بوده اند را به وسیله زیر ساخت های ارتباطی معاونت به ایران (نه برای اقامت) باز گرداند.

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

منبع: تسنیم
انتشار: 21 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 474

به "همکاری با اساتید ایرانی مقیم آمریکا و کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری با اساتید ایرانی مقیم آمریکا و کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید