واکنش بحرین به گزارش های حقوقی درباره کتک زدن بچه ها بازداشتی

به گزارش تور چین ارزان، به دنبال انتشار گزارشی مبنی بر کتک زدن بچه ها بازداشت شده توسط پلیس بحرین، منامه از سازمان حقوقی خواست که اطلاعات درباره گزارش های دستگیری و بدرفتاری با بچه ها در این کشور را به آنها ارائه دهند.

واکنش بحرین به گزارش های حقوقی درباره کتک زدن بچه ها بازداشتی

خبرگزاری رسمی بحرین (بنا) گفت، واحد ویژه تحقیقات این کشور، که یک نهاد قضایی مستقل است تحقیقات مربوط به محتوای گزارش دیده بان حقوق بشر و موسسه حقوق و دموکراسی بحرین را شروع نموده و درحال کوشش برای به دست آوردن هرگونه داده یا اطلاعات جدی و واضح در این زمینه است.

واحد ویژه تحقیقات بحرین به همین دلیل از نهادهای مذکور خواسته است که اطلاعات خود درباره کتک زدن بچه ها را در اختیار این نهاد قرار دهند و با آن در ارتباط باشند تا حقیقت در این باره تعیین گردد.

واحد ویژه تحقیقات در ادامه تأکید کرد که عدم ارائه اطلاعات مربوط به افراد توسط این سازمان ها، به حقوق آنها آسیب می رساند و مانع انجام اقدامات قانونی لازم می گردد.

دیده بان حقوق بشر و موسسه حقوق و دموکراسی بحرین که دفتر آن در لندن است، پنجشنبه در بیانیه مشترکی تاکید کردند: حدود 13 کودک و نوجوان 11 تا 17 ساله در اوایل و اواسط فوریه که مسؤولان بحرینی کوشش می کردند تظاهرنمایندگان را از تجمع به مناسبت دهمین سالگرد انتفاضه منصرف نمایند، بازداشت شدند.

این دو نهاد حقوقی درباره بچه ها بازداشت شده و خانواده هایشان گفتند: پلیس بحرین پنج کودکی را که در روزهای 14 و 15 فوریه بازداشت شدند، کتک زده و آنها را به استفاده از شوک الکترویکی تهدید کرد.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1870

به "واکنش بحرین به گزارش های حقوقی درباره کتک زدن بچه ها بازداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش بحرین به گزارش های حقوقی درباره کتک زدن بچه ها بازداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید