واکنش روحانی به استعفای وزیر جهاد کشاورزی

به گزارش تور چین ارزان، سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر جهاد کشاورزی استعفا داده است گفت: رئیس جمهور استعفای حجتی را نپذیرفته است.

واکنش روحانی به استعفای وزیر جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، اسدالله عباسی در حاشیه جلسه علنی امروز یکشنبه سوم آذر ماه مجلس در جمع خبرنگاران درباره جلسه استیضاح وزیر جهاد کشاورزی که قرار است سه شنبه برگزار گردد، گفت: هنوز نماینده دولت در مورد حضور وزیر جهاد کشاورزی در این جلسه به ما اعلامی نداشته است، برهمین اساس طبق آئین نامه داخلی مجلس استیضاح وزیر سه شنبه هفته جاری در جریان خواهد بود.

وی اضافه نمود: معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز به ما اعلام کردند که آقای وزیر استعفاء داده اند و آقای رئیس جمهور هم نپذیرفته است. در صورت پذیرفته شدن، وزیر جهاد در صحن مجلس حضور نخواهد یافت اما در هر دو صورت ما بحث استیضاح را در جلسه علنی روز سه شنبه خواهیم داشت.

عباسی درباره جلسه فردا دوشنبه چهارم آذر ماه مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به این که اعلام شده بود مجلس برای افزایش قیمت قیمت بنزین ورود پیدا کند و همچنین با توجه به ضرورت تسری پیدا نکردن افزایش قیمت بنزین بر سایر کالاها و خدماتی که مردم استفاده می نمایند و به ویژه کالاهای اساسی در این خصوص اقداماتی را انجام دادیم.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: در همین رابطه کمیسیون مالی جلساتی را با ستاد تنظیم بازار برگزار کرد و نتیجه آن جلسات را فردا در صحن علنی مجلس برای نمایندگان گزارش خواهند داد.

وی ادامه داد: وزرای صمت و دادگستری و همچنین مسئولانی از سازمان تعزیزات حکومتی و همچنین اتاق اصناف و بازرگانی و کسانی که دست اندرکار تنظیم بازار هستند در جلسه علنی فردای مجلس حضور خواهند یافت.

عباسی گفت: کوشش ما بر این است اصلاح قیمت بنزین بر سایر کالاها اثر نگذارد، اگرچه متاسفانه گزارش هایی به دست ما رسیده که قیمت بعضی خدمات و کالاها دچار تغییراتی شده است. ما از قوه قضائیه می خواهیم با کسانی که در این زمینه تخلف نموده اند هرچه سریعتر برخورد نمایند و همچنین باکسانی که می خواهند بر روی قیمت کالاها اثر بگذارند برخورد جدی گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 842

به "واکنش روحانی به استعفای وزیر جهاد کشاورزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش روحانی به استعفای وزیر جهاد کشاورزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید