واکنش چین به تحریم های تازه آمریکا علیه ایران

به گزارش تور چین ارزان، فارس نوشت: وزارت خارجه چین با انتقاد مجدد از تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران خاطرنشان کرد که اعمال فشار و تحریم ها مسئله ای را رفع نمی کند.

واکنش چین به تحریم های تازه آمریکا علیه ایران

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

سخنگوی وزارت خارجه چین روز چهارشنبه در نشست هفتگی با خبرنگاران به مسائل روز داخلی و بین المللی از جمله تحریم های جدید آمریکا علیه ایران پرداخت.

به نوشته وبگاه وزارت خارجه چین گنگ شوانگ از سخنگویان وزارت خارجه چین در این نشست در ابتدا به سئوال یکی از خبرنگاران حاضر درباره تحریم های روز گذشته بعضی از مقام های ارشد ایران از سوی دولت آمریکا پاسخ داد.

کنگ شوانگ گفت: چین مخالف تحریم های یکجانبه و به اصطلاح اعمال فرامرزی صلاحیت های قضائی است. تحریم های خودسرانه یا تهدید به اعمال تحریم نمی تواند مسائل را رفع کند. نکته اصلی گفت وگو و مذاکره است. با رعایت اصل برابری و احترام متقابل، امیدواریم که طرفین اختلافات را به وسیله گفت وگو و مشورت حل نموده و به طور مشترک از صلح و ثبات منطقه و فراتر از آن حمایت نمایند.

گفتنی است که وزارت خزانه داری آمریکا روز دوشنبه اعلام نمود نام 9 فرد و یک نهاد را به فهرست تحریمی این کشور علیه ایران اضافه نموده است.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 680

به "واکنش چین به تحریم های تازه آمریکا علیه ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش چین به تحریم های تازه آمریکا علیه ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید