پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی

به گزارش تور چین ارزان، به گزارش خبرنگاران، علی محمد احمدی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: تسهیلات مناسبی در استان ارائه می شود که پوشش فارغ التحصیلان از اولویت های ارائه این تسهیلات است.

پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی

احمدی ارائه فرصت برابر برای جوانان را ضروری دانست و از هدفگذاری هایی در این بخش خبر داد.

احمدی با بیان اینکه تغییر نگاه شغلی فارغ التحصیلان و گرایش به سمت کارآفرینی مورد تاکید است، گفت: با حمایت از این بخش می توان نگاه و گرایش به سمت شغل های دولتی را کمتر کرد و خروجی بهتری داشته باشیم.

احمدی با اشاره به تماس های پوشش داده شده در سامانه سامد طی 2 ساعت گفتگوی تلفنی خود با مخاطبین، ابراز داشت: 20 تماس از مخاطبین سامانه در قالب این برنامه پاسخگویی پوشش داده شد.

استاندار با اشاره به فعالیت سامانه سامد، اظهار کرد: با دریافت مکالمات و ضبط و ثبت اطلاعات از طریق شماره 111، موارد به دستگاه مورد نظر در راستای پیگیری ارسال می شود.

وی افزود: حوزه بازرسی استانداری نیز نسبت به تحقق اهداف و اتصال موارد به دستگاه متولی اقدام خواهد کرد.

احمدی تصریح کرد: همچنین تاکید ما در عملیاتی شدن رفع مشکلات با اولویت بندی در محورهایمشکلات عمومی، مباحث تولید و رفع مشکلات جامعه هدف است.

احمدی با تاکید بر گفتگوی رودرو با مردم، خاطرنشان کرد: بهترین نوع ارتباط با مردم گفتگوی رودرو است که در این حوزه برنامه هایی با حضور در بخش ها، شهرها و روستاهای مختلف اجراییمی شود. همچنین استفاده و بکارگیری سامانه سامد در راستای بهبود ارتباط با مردم و رفع مشکلات جامعه هدف مورد تاکید است و باید برای تحقق رفع مشکلات جامعه هدف اقدام کرد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 21 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 106

به "پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید