پروسه فرسایشی انتخاب سرمربی تیم ذوب آهن، بلاتکلیفی 16 روزه شد

به گزارش تور چین ارزان، به گزارش خبرنگاران، علیرضا منصوریان سرمربی سابق تیم فوتبال ذوب آهن روز 28 آذر و بعد از جلسه با هیات مدیره این باشگاه بود که از سرمربیگری این تیم کنار رفت. این اتفاق یک روز پیش از بازی ذوب آهن با سایپا در هفته شانزدهم رخ داد؛ دیداری که ذوبی ها با نتیجه یک به 3 نتیجه را به حریف واگذار کردند.

پروسه فرسایشی انتخاب سرمربی تیم ذوب آهن، بلاتکلیفی 16 روزه شد

مسئولان باشگاه ذوب آهن که شاید تصور می کردند پیدا کردن سرمربی جدید کار چندان سختی نباشد، با وعده امروز و فردا انتخاب جانشین علیرضا منصوریان را وارد شانزدهمین روز خود نموده اند تا پروژه نیمکت آنها به یک پروسه فرسایشی تبدیل گردد.

در ابتدا از مربیانی چون رسول کربکندی، مهدی تارتار و منصور ابراهیم زاده به عنوان گزینه های سرمربیگری ذوب آهن یاد می شد. حضور کربکندی در تیم با توجه به پست ریاست سازمان فوتبال باشگاه ذوب آهن خیلی زود منتفی شد. در کنار تارتار و ابراهیم زاده، خبرهایی از مذاکره ذوبی ها با علی دایی منتشر شد.

در میانه این راه، حتی خبرهایی از اختلافات اعضای هیات مدیره بر سر انتخاب سرمربی جدید به میان آمد. مصداق این بحث حضور دو عضو هیات مدیره در تهران برای مذاکره با مدیربرنامه دراگان اسکوچیچ سرمربی صنعت نفت بود در حالی که سه عضو دیگر در جریان این مذاکره و جزئیات آن قرار نداشتند.

کار به جایی رسید که حتی از رسول خطیبی و یحیی گل محمدی هم به عنوان نفراتی یاد شد که ذوبی ها با آنها مذاکره نموده اند. در حالی که در تمام این مدت مسئولان باشگاه سکوت نموده و با سکوتشان بر شدت شایعات افزودند.

یکی از مباحث عجیب مطرح شده در پروسه انتخاب سرمربی ذوب آهن، چرخش این باشگاه به سمت خود علیرضا منصوریان بود. منصوریان که حمایت تمام بازیکنان را پشت سرش داشت گویا صحبت های ضمنی با مدیرعامل باشگاه برای بازگشت مجدد به تیم داشت. منصوریان البته شروطی برای بازگشت پیش کشید ولی به نظر می رسد این راه هم به نتیجه نرسید.

حالا و در شانزدهمین روز بلاتکلیفی ذوب آهن در بحث انتخاب سرمربی، حدس ها مجددا روی انتخاب منصور ابراهیم زاده و مهدی تارتار شکل گرفته است. گفته می گردد جانشین منصوریان قرار است امروز معرفی گردد؛ البته در صورتی که ذوبی ها به جمعبندی لازم در این ارتباط رسیده باشند وگرنه بازهم باید منتظر فرداهای دیگر ماند تا طلسم نیمکت شکسته گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 969

به "پروسه فرسایشی انتخاب سرمربی تیم ذوب آهن، بلاتکلیفی 16 روزه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروسه فرسایشی انتخاب سرمربی تیم ذوب آهن، بلاتکلیفی 16 روزه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید