پیغام رئیس جمهور آلمان به مناسبت عید فطر

به گزارش تور چین ارزان، رئیس جمهور آلمان در پیامی به مناسبت سرانجام ماه مبارک رمضان خواهان حمایت بیشتر و مؤثرتر از مسلمانان در برابر حملات خشونت آمیز شده و از این قشر بابت پایبندی به محدودیت های ضد کرونایی به ویژه در ماه رمضان تشکر کرد.

پیغام رئیس جمهور آلمان به مناسبت عید فطر

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از نشریه دی سایت آلمان، فرانک والتر اشتاین مایر، رئیس جمهور آلمان به مناسبت انتها ماه رمضان خواهان حمایت موثرتر از مسلمانان در برابر حملاتی که علیه آن ها شکل می گیرد، شد.

وی در پیغامی به مناسبت انتها ماه مبارک رمضان اظهار داشت که نفرت، محدودیت و حملات خشونت آمیز علیه مسلمانان و حمله به مساجد نباید تحمل گردد و اجازه چنین اقداماتی نباید داده گردد. به گفته وی این وظیفه هر فردی است و وظیفه دولت حمایت از مساجد و مسلمانان است.

اشتاین مایر تأکید کرد که خود شخصاً هم علیه اقدامات نژاد پرستانه علیه مسلمانان کوشش خواهد نمود.

اشتاین مایر در پیغام خود همچنین با اشاره به حمله تروریستی هانائو که در آن یک مرد آلمانی 9 مهاجرتبار و مادر خود را به قتل رساند، تاکید نمود که این حمله برای او عمیقاً تکان دهنده بوده و بر ماه مبارک رمضان سال جاری سایه افکنده بود. تعدادی از مسلمانان در بین قربانیان این حمله تروریستی بودند.

وی همچنین از مسلمانان آلمان بابت پایبندی به محدودیت های ضد کرونایی قدر دانی کرد.

اشتاین مایر گفت: می خواهم از همه شما که از این قوانین سخت پیروی کردید و در موفقیت اولیه ما در مبارزه با این ویروس شریک هستید، تشکر کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1270

به "پیغام رئیس جمهور آلمان به مناسبت عید فطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام رئیس جمهور آلمان به مناسبت عید فطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید