پیرمرد پرحاشیه تیم ملی کیست؟

به گزارش تور چین ارزان، وقتی یکی از کاپیتان ها چند بار این کار را تکرار کرد، بازیکنان دیگر تیم ملی با خنده و صدایی بلند خطاب به او گفتند پیرمرد پرحاشیه اینقدر توپ لو نده!

پیرمرد پرحاشیه تیم ملی کیست؟

پیرمرد پرحاشیه تیم ملی کیست؟

در تمرین پنجشنبه تیم ملی شور و نشاط و خنده در چهره ملی پوشان کاملا نمایان بود و آنها در بخشی از تمرین مشغول بازی گرگم به هوا شدند. علیرضا جهانبخش آماده و سرحال در تمرین تاکتیکی حضور پیدا کرد و با این شرایط مسئله ای برای همراهی تیم ملی بازی با ویتنام نخواهد داشت.

در بخش اول تمرین، بازیکنان بدنهای خودشان را گرم کردند و سپس مشغول آقاوسط شدند.در این آیتم بازیکنان تیم ملی با یکدیگر شوخی می کردند و در گروهی که پژمان منتظری، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی که همگی کاپیتان های تیم ملی ایران هستند، صحبت های جالبی رد و بدل می شد. هنگامی که یکی از این بازیکنان توپ را لو می داد، آنها سر و صدای زیادی می کردند و وقتی یکی از کاپیتان ها چند بار این کار را تکرار کرد، بازیکنان دیگر تیم ملی با خنده و صدایی بلند خطاب به او گفتند پیرمرد پرحاشیه اینقدر توپ لو نده!

هنگامی که بازیکنان تیم ملی مشغول فوتبال تحت فشار بودند، اوسیانو کروز با علیرضا جهانبخش شوخی می کرد و هافبک تیم ملی هم با خنده به شوخی های مربی تیم ملی واکنش نشان می داد.

3-350

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 286

به "پیرمرد پرحاشیه تیم ملی کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرمرد پرحاشیه تیم ملی کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید