چین رسما بزرگترین بیمارستان موقت پذیرش مبتلایان به کرونا در ووهان را بست

به گزارش تور چین ارزان، مقام های شهر ووهان در استان هوبی چین اقدام به تعطیل کردن بزرگترین بیمارستان موقت در این شهر که به منظور مدیریت بحران شیوع ویروس کُرونای جدید در آنجا تاسیس شد و انتقال آخرین گروه از مبتلایان به این ویروس به یک بیمارستان دیگر کردند.

چین رسما بزرگترین بیمارستان موقت پذیرش مبتلایان به کرونا در ووهان را بست

به گزارش خبرنگاران، به نقل از چاینادیلی، ژانگ جونجیان، رئیس این بیمارستان موقت عنوان نمود، بیمارستان در عرض سه روز ساخته شد تا تخت های بیشتری را برای بیماران جدید مبتلا به ویروس کُرونای جدید فراهم کند و 1760 بیمار را پذیرش کرد بدون آنکه موردی از مرگ یا ابتلای پرسنل پزشکی به ویروس در آنجا رخ دهد.

او که نایب رئیس بیمارستان ژونگنان وابسته به دانشگاه ووهان است، اظهار کرد، این بیمارستان موقت در محل یک مرکز نمایشگاهی در شهر ووهان احداث شد و بزرگترین بیمارستان موقت در میان چندین بیمارستان موقتی است که به صورت شتابزده برای مدیریت بحران شیوع ویروس کرونا در ووهان احداث شد.

این بیمارستان 1461 تخت داشته و مورد حمایت تیم پزشکان محلی و پزشکان 15 تیم دیگر از سراسر چین قرار داشت.

ژانگ ادامه داد: نرخ مرگ و میر در این بیمارستان صفر بود و هیچ موردی از رخدادهای مربوط به ایمنی کار در آن رخ نداد و هیچ شکایتی از بیماران در آنجا ثبت نشد.

همچنین هیچ یک از پرسنل آنجا به ویروس کرونای جدید مبتلا نشدند و هیچ یک از بیماران بهبود پیدا نموده نیز علایم آلودگی مجدد نداشتند.

بیمارستان مذکور امروز بعد از اجرای تدابیر آلودگی زدایی از آن، تعطیل شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1120

به "چین رسما بزرگترین بیمارستان موقت پذیرش مبتلایان به کرونا در ووهان را بست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین رسما بزرگترین بیمارستان موقت پذیرش مبتلایان به کرونا در ووهان را بست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید