کرونا مراسم ازدواج خانم نخست وزیر را لغو کرد

به گزارش تور چین ارزان، نخست وزیر نیوزیلند به علت محدودیت های کرونایی اعمال شده در کشورش، مراسم ازدواج خود را لغو کرد.

کرونا مراسم ازدواج خانم نخست وزیر را لغو کرد

به گزارش باشگاه خبرنگاران، جاسیندا آردرن، امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد که مراسم ازدواج خود را به علت اعمال محدودیت های کرونایی در پی شیوع سویه اومیکرون در این کشور، لغو نموده است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، وقتی خبرنگاران از او پرسیدند که در خصوص لغو مراسم عروسی خود چه احساسی دارد، آردرن گفت: این زندگی است.

من هیچ تفاوتی با هزاران نیوزلندی دیگر ندارم که به علت بیماری کرونا آسیب های بسیار مخرب تری را متحمل شده اند، که مهم ترین آن ناتوانی در قرار گرفتن در کنار یکی از اعضای خانواده در زمان بیماری اوست. این به مراتب بیشتر از غم و اندوه من است.

نیوزیلند در راستای اعمال محدودیت های ضد کرونایی، تجمع بیش از 100 نفر در صورت داشتن ماسک و بدون پذیرایی در مکان های بسته و تجمع 25 نفر در صورت نداشتن ماسک و بدون واکسن را ممنوع نموده است.

بعلاوه این کشور استفاده از ماسک و محدودیت تجمعات را از نیمه شب یکشنبه به علت کشف موارد ابتلا به سویه جهش یافته امیکرون اعمال خواهد نمود.

کارشناسان می گویند ممکن است کرونا در آینده به عنوان یک بیماری سالانه و فصلی مثل آنفلوانزا مطرح باشد؛ در همین حال تحقیقات نو نشان می دهد که چهار دوز واکسیناسیون فقط محافظت ناچیزی در برابر امیکرون ایجاد می نماید.

آنتونی فائوچی، مشاور ارشد کاخ سفبد در امور پزشکی، معتقد است نیازمند واکسنی هستیم که نه در برابر یک سویه تعیین، بلکه در برابر همه سویه ها ایجاد مراقبت کند.

منبع: فرارو
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2264

به "کرونا مراسم ازدواج خانم نخست وزیر را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا مراسم ازدواج خانم نخست وزیر را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید