کمیته فنی استقلال فقط 4 ماه دوام آورد

به گزارش تور چین ارزان، چهار ماه قبل کمیته فنی استقلال تشکیل شد تا بازوی قدرتمند شفر باشد اما خیلی زود این بازو در استقلال قطع شد!

کمیته فنی استقلال فقط 4 ماه دوام آورد

بن بست همیشگی کمیته فنی با استقلال

حدود چهار ماه قبل بود که با حکم امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال کمیته فنی این باشگاه به منظور نظارت بر نقل وانتقالات، خروجی ها و ورودی و حتی ارزیابی عملکرد وینفرد شفر در استقلال تشکیل شد. فتحی چهار ماه پیش در حکمی پرویز مظلومی، بهتاش فریبا، مجید نامجو مطلق، مجید رضایی و امیدرضا روانخواه را به عنوان اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال منصوب کرد. ابتدا این کمیته با نشست های پی درپی هفتگی می کوشید نقشی کلیدی درتصمیم گیری های استقلال ایفا نماید. حتی وینفردشفرنیز به بعضی نشست های اولیه این کمیته فراخوانده شد تا به اعضای کمیته فنی استقلال نزدیک ترگردد. حتی گفته شد که درماجرای کنارگذاشتن گرو نویمایرنظرکمیته فنی باشگاه استقلال اعمال شده است اما هرچه ازعمر این کمیته درباشگاه استقلال گذشت، نقش آن ها درتصمیم گیری های کلان باشگاه کمرنگ ترشد.

اخیرا نیز مجید نامجو مطلق که یکی ازاعضای کمیته فنی محسوب می شد، ازسمت خود استعفاء کرد. مطلق درمصاحبه ای صراحتا به بی اثری کمیته فنی باشگاه استقلال درتصمیم گیری ها اشاره نمود وحتی گفت که ازآن ها درباره هیچ موضوعی نظرخواهی نمی گردد. مطلق به واسطه همین مسئله ازکمیته فنی باشگاه استقلال جدا و به تیم شهرداری ماه شهرپیوست. پیش ازاینکه مطلق کاررا درکمیته فنی رها کند،

مجیدرضایی نیز درمصاحبه ای گفته بوده که ماهیت کمیته فنی باشگاه استقلال زیرسوال رفته و آن ها تاثیری درتصمیم گیری های استقلال ندارند. امیدروانخواه نیز این روزها سیاست سکوت اختیارنموده و ترجیح می دهد با تیم باشگاهی اش نیروی زمینی که درلیگ دو حضوردارد، مشغول باشد. پرویزمظلومی هم دیگرآن سخنگوی فعال هفته های آغازین نیست و او نیز به شکلی نرم خودش را ازباشگاه استقلال دور نموده است. دراین میان اما بهتاش فریبا هرازگاهی با رسانه ها درباره استقلال گفت و گو می نماید اما معین است که مصاحبه های فریبا بیشترازنگاه یک پیشکسوت است تا عضوی ازکمیته فنی که پیش تربه بعضی تصمیم های فنی دراستقلال نقد داشت.

مجموعه این فعل وانفعالات باعث شده به این نتیجه برسیم که باردیگر پروژه فعالیت کمیته فنی درباشگاه استقلال به بن بست خورده و امیرحسین فتحی نیز نتوانسته صندلی محکمی را برای این کمیته درباشگاه استقلال ایجاد کند. فتحی شاید تصورمی کرد با بعضی تصمیم گیری ها بتواند تحولاتی دراستقلال ایجاد کند اما او نیز روی همان مداری گام برمی دارد که پیش تربرداشته شده و عملا ماجرای کمیته فنی به بن بست خورده است.

10-160

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 292

به "کمیته فنی استقلال فقط 4 ماه دوام آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته فنی استقلال فقط 4 ماه دوام آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید