گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، افشارزاده: در ژیمناستیک، همواره احتمال مصدومیت وجود دارد، نباید ریسک می کردیم

به گزارش تور چین ارزان، دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک گفت: عدم حضور 5 ورزشکار ایرانی در این مسابقات، اتفاقی بود که نباید رخ می داد، چرا که در ژیمناستیک همواره احتمال مصدومیت وجود دارد.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، افشارزاده: در ژیمناستیک، همواره احتمال مصدومیت وجود دارد، نباید ریسک می کردیم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، بهرام افشارزاده درباره مسابقات ژیمناستیک بازی های آسیایی و حضور ایران با چهار ورزشکار در بخش تیمی گفت: رقابت های ژیمناستیک آسیایی جاکارتا، مسابقاتی با کیفیت بسیار بالا بود. حضور قدرت های بزرگ ژیمناستیک دنیا سبب شده که سطح این مسابقات به اندازه رقابت های دنیای بالا باشد.

دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک کشورمان ادامه داد: عدم حضور 5 ورزشکار ایرانی در این مسابقات، اتفاقی بود که نباید رخ می داد، زیرا ژیمناستیک رشته سنگینی است و فشار زیادی به پای ژیمناست وارد می گردد و هر آن امکان مصدومیت وجود دارد. به همین خاطر نباید این ریسک صورت می گرفت.

افشارزاده اظهار داشت: اعزام تیم 4 نفره از دست فدراسیون خارج بود و معرفی ورزشکاران توسط کمیته ملی المپیک به مسابقات صورت می گیرد.

وی در انتها درباره کیفیت مسابقات گفت: امکانات این رقابت ها فوق العاده بالا بود و واقعا حیف شد که نفراتی با این کیفیت نتوانستند به حق خود برسند.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 752

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، افشارزاده: در ژیمناستیک، همواره احتمال مصدومیت وجود دارد، نباید ریسک می کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، افشارزاده: در ژیمناستیک، همواره احتمال مصدومیت وجود دارد، نباید ریسک می کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید