14 هزار هزاران کسب و کار در بریتیش کلمبیایی بر اثر پاندمی کووید-19 بسته شدند

به گزارش تور چین ارزان، جدیدترین ارقام مرکز آمار کانادا نشان می دهند که بیش از 14 هزار کسب و کار طی دو ماه اول پاندمی کووید-19 بسته شدند.

14 هزار هزاران کسب و کار در بریتیش کلمبیایی بر اثر پاندمی کووید-19 بسته شدند

بهترین تجربه سفر را به https://bestcanadatours.com تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

مرکز آمار سه شنبه ارقام جدیدی از بسته و باز شدن کسب و کارها طی چهار ماه اول سال 2020 در کل کشور را منتشر کرد. گزارش تاکید دارد که پاندمی کووید-19 باعث شده در سراسر کانادا افزایش چشمگیری در میزان بسته شدن کسب و کارها صورت بگیرد و افتتاح کسب و کارهای جدید کاهش پیدا کند.

در بریتیش کلمبیا، در ژانویه 2020 روی هم رفته 131074 کسب و کار فعال بودند که این تعداد در آوریل به 117005 رسید. در مترو ونکوور تعداد کسب و کارهای فعال در ژانویه 74134 و در آوریل 8337 مورد بود.

بریجیت اندرسون مدیر عامل هیات تجارت ونکوور عظیم گفت آمارها تصویری هولناک را نشان می دهند.

او گفت: ماه هاست که می دانستیم بسیاری از کسب و کارها ضربه خورده اند و حالا با این آمار می توانیم به آرامی تصویر حقیقی را ببینیم و معین است که تصویر هولناکی است. هزاران کسب و کار دیگر وجود ندارند.

او افزود: شاهد کاهش 12 درصدی در کسب و کارهای فعال هستیم و وقتی آن کسب و کارها از بین بفرایند، شغل ها هم از بین می فرایند و یک اثر موجی در عرضه کنندگان و پیمانکاران شکل می گیرد و مجموعه ای از افراد از آن اثر می پذیرند.

اندرسون گفت نکته نگران کننده دیگر این است که ارقام شامل مه، ژوئن و جولای نمی گردد.

او گفت بخش هایی که بدترین اثرات را شاهد بودند شامل گردشگری، اقامت، غذا، خرده فروشی، ساخت و ساز و خدمات شخصی می شوند. وی همچنین یادآوری کرد سازمانش گزارشی دقیق به ستاد برنامه ریزی بازیابی مالی دولت استانی ارایه می دهد.

انتظار می رود دولت استانی جزییات برنامه بازیابی مالی 1.5 میلیارد دلاری خود را در سپتامبر منتشر کند.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1465

به "14 هزار هزاران کسب و کار در بریتیش کلمبیایی بر اثر پاندمی کووید-19 بسته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "14 هزار هزاران کسب و کار در بریتیش کلمبیایی بر اثر پاندمی کووید-19 بسته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید