آشنایی با جزیره پوکت

به گزارش تور چین ارزان، جزیره پوکت، یکی از زیباترین جاذبه‌های کشور تایلند برای بازدید می‌باشد. این جزیره در جنوب تایلند قرار گرفته است و از غرب به دریای آندامان محدود شده و توسط دو پل رودخانه ای کوچک به ناحیه Phang Nga وصل می‌شود.

آشنایی با جزیره پوکت

آبهای دریای آندامان در ناحیه اقیانوس آرام و در فاصله 862 کیلومتری جنوب بانکوک، جزیره پوکت را در بر گرفته اند. از زمان های دور، پوکت به واسطه بهره برداری از معادن رزین و قلع موجود در آن، جزیره ای ثروتمند و زیبایی بوده است. این جزیره همچنین در میان یکی از مسیرهای اصلی تجاری آبی بین دو کشور بزرگ چین و هند واقع بوده است.
امروزه نیز پوکت را به واسطه وجود صنعت توریسم موفق، می توان ثروتمند ترین شهر تایلند دانست. در تور تایلند می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی است.

در تور تایلند و در ساحل غربی پوکت در سونامی سال 2004 اقیانوس هند، دچار آسیب جدی شد اما خوشبختانه در حال حاضر از بقایای آن حادثه تلخ، اثری برجای نمانده است. بیشتر تفرجگاه های ساحلی پوکت در ساحل غربی جزیره قرار گرفته است. مرکز شهر پوکت در شمال شرقی و فرودگاه در شمال جزیره قرار گرفته است. اقامت در پوکت اندکی از سایر نواحی تایلند پر هزینه می‌باشد.

انتشار: 22 آذر 1396 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 45

به "آشنایی با جزیره پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جزیره پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید