اطلاعات آنلاین آمریکایی ها در خطر است؟ ، نگرانی دولت ایالات متحده از تشدید حملات هکرهای چینی

به گزارش تور چین ارزان، دولت ایالات متحده در خصوص حمله هکرهای چینی تبار نگرانی هایی متعدد دارد. این موضوعی است که اخیرا از سوی وزرات دفاع و وزارت خزانه داری این کشور مطرح گردیده است.

اطلاعات آنلاین آمریکایی ها در خطر است؟ ، نگرانی دولت ایالات متحده از تشدید حملات هکرهای چینی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از سی نت، وزارت خزانه داری آمریکا (DHS) هشدار داده است که یک گروه هکری چینی با نام Cloudhopper به دنبال آن است که اطلاعات کاربران آمریکایی را از طریق سرویس های آنلاین هک کند.

این سازمان مجموعه ای فرایندها و روش ها را منتشر نموده که می تواند مانع از حملات سایبری توسط Cloudookper گردد. درواقع این نوع اقدامات در حکم مانعی برای شناسایی و اصلاح اطلاعات کاربران می گردد. بر اساس گزارش های منتشر گردیده از سوی رویترز این گروه در حوزه جاسوسی سایبری و سرقت مالکیت معنوی فعالیت می نماید.

این هراس در شرایطی در دلت فعلی آمریکا نهادینه گردیده که در سال 2015 میان رئیس جمهور پیشین آمریکا باراک اوباما و رییس جمهور فعلی چین ژی جینپینگ توافقی برای جلوگیری از سرقت های اقتصادی مبتنی بر اینترنت منعقد شد. توافقی که بیم ان می رود در سایه مشکلات شدید بین ایالات متحده و چین به دست فراموشی سپرده شوند.

دیمیتری آلپرویچ، دبیر فن آوری شرکت امنیتی Cybersecurity Crowdstrike می گوید: متاسفانه این روزها شاهد این موضوع هستیم که چینی ها به عقب بازگشته اند و فعالیت های سایبری قابل توجهی را انجام داده اند. حال حاضر آنها اکثریت تهدید کننده بازی هستند. موضوعی که ما در سراسر این کشور و اروپای غربی می بینیم.

منبع: انتخاب
انتشار: 12 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 147

به "اطلاعات آنلاین آمریکایی ها در خطر است؟ ، نگرانی دولت ایالات متحده از تشدید حملات هکرهای چینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات آنلاین آمریکایی ها در خطر است؟ ، نگرانی دولت ایالات متحده از تشدید حملات هکرهای چینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید