باغ یو (Yu Garden) یا باغ خوشبختی شانگهای

به گزارش تور چین ارزان، شانگهای شهر شگفت انگیزی است، با وجود آن همه برج و آسمانخراش باز پر از جذابیت های تاریخی و طبیعی است، باغ یو (Yu Garden) از زیباترین جاذبه های گردشگری شانگهای، هم پر از گیاهان زیبا و بومی چین است هم اثری تاریخی در شانگهای به شمار میرود و با بازدید از ان با یک تیر دو نشان را زده اید.

باغ یو (Yu Garden) یا باغ خوشبختی شانگهای

باغ یو (Yu Garden) در بخش سمال شرقی شهر شانگهای در تور چین قرار گرفته که قدمت آن به سال 1559 میلادی بازمیگردد و اهالی چین آن را با نام باغ خوشبختی میشناسند.

باغ یو دارای یک باغ درونی و یک باغ بیرونی است که فضای کل آن 20 هزار متر مربع میباشد. باغ بیرونی (Outer Garden) متعلق به قرن 18میلادی است و تاریخی ترین قسمت باغ یو محسوب میشود که در همین بخش Sansui Tang تالار اصلی باغ واقع شده است. شرکت شمشیرهای کوچک دفتر مرکزی شان را در تالار بهار که معروقترین تالار باغ به شمار میرود بنا نهادند تا در سالهای 1853 تا 1855 بر شانگهای حکمفرمایی کنند. تاسیس باغ داخلی متعلق به سال 1709 میباشد که نسبت به باغ بیرونی هم کوچکتر و هم جدیدتر است و همچنین تمام ویژگی های باغ های سنتی چین را شامل میشود. به عبارتی هم سکوی تئاتر دارد هم کوه های مینیاتوری، سنگ های تزئینی و برکه های کوچک.

انتشار: 30 فروردین 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 81

به "باغ یو (Yu Garden) یا باغ خوشبختی شانگهای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ یو (Yu Garden) یا باغ خوشبختی شانگهای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید