بانوان دونده کردستانی پنج مدال رنگارنگ کسب کردند

به گزارش تور چین ارزان، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، نخستین مرحله المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در بخش دو و میدانی بانوان رده سنی نوجوانان به میزبانی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار گردید.

بانوان دونده کردستانی پنج مدال رنگارنگ کسب کردند

در این رقابت ها 260 دونده دختر نوجوانان از استان های سراسر کشور حضور داشتند و به مدت دو روز در دوازده ماده مختلف این رشته ورزشی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

تیم کردستان با 9 دونده در نخستین المپیاد دو و میدانی استعدادهای برتر کشور شرکت کرد و توانست پنج مدال نقره و برنز را کسب کند.

در رقایت های بخش انفرادی، دلنیا بیگم جانی در ماده 100 متر و 200 متر به ترتیب با زمان 12:26 و 26:20 توانست دو نشان نقره را برای تیم کردستان به ارمغان آورد، در ماده هزار و 500 متر روژین قادری موفق شد با ثبت زمان 5:25.74 نشان نقره را بدست آورد و در ماده دو هزار متر بامانع هستی ثمری دیگر دونده کردستانی با ثبت زمان 8:40.99 به نشان برنز دست پیدا کرد.

همچنین در بخش هفتگانه این رقابت ها صدف آقاجانی با کسب سه هزار و 385 امتیاز بر سکوی دوم این ماده نهاده شد و صاحب نشان نقره شد.

در نتایج بخش تیمی، استان های یزد، خراسان جنوبی و تهران به ترتیب صندلی های اول تا سوم را کسب کردند و کردستان با چهار نشان نقره و یک برنز در صندلی هشتم تیمی نهاده شد.

لازم به ذکر است پرستو احمدی سرپرستی و مربیگری تیم کردستان را در این رقابت ها بر عهده داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 224

به "بانوان دونده کردستانی پنج مدال رنگارنگ کسب کردند" امتیاز دهید

2 کاربر به "بانوان دونده کردستانی پنج مدال رنگارنگ کسب کردند" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوان دونده کردستانی پنج مدال رنگارنگ کسب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید