به روزرسانی سیستم عامل ios با مشکل روبرو شد ، نسخه ios 12 باگ دارد ، اعتراض توییتری کاربران به کمپانی اپل

به گزارش تور چین ارزان، برخی از کاربران آیفون می گویند رنگ ها در گوشی هایشان درست پس از به روز رسانی به نسخه iOS 12 با مشکل روبرو گردیده است. این در حالی است که پیش از این نیز در مورد به روزرسانی این نسخه خطاهایی گزارش گردیده بود.

به روزرسانی سیستم عامل ios با مشکل روبرو شد ، نسخه ios 12 باگ دارد ، اعتراض توییتری کاربران به کمپانی اپل

به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزمودو، پس از بروز اشکالاتی که مدتی پیش در iOS 11 اتفاق افتاده بود، اپل گزارش داد که تصمیم دارد با افزودن ویژگی های جدید به iOS 12، مسائل را حل نموده و به بهبود عملکرد و ثبات آن یاری کند.

به طور کلی، به نظر می رسید که این استراتژی کار می نماید و سایت های متعددی گزارش دادند که iOS 12 حتی بیشتر از نسخه پیشپین از انواع آیفون و آیپاد پشتیبانی می نماید. با این حال، به نظر می رسد که حداقل یک اشکال قابل توجه در این نسخه وجود دارد.

مسئله ای که تعداد زیادی از کاربران توییتری نیز به آن اشاره نموده اند. این کاربران می گویند پس از به روز رسانی دستگاه های خود از iOS 11 به نسخه بعدی با ترکیب رنگی تیره، صفحه سفید، صفحه سیاه یا پرش صفحه رنگی رو به رو گردیده اند.

اکثر شاکیان دارای آیفون X هستند و بر همین اساس، برخی از کاربران این تئوری را قوی می دانند که ممکن است اپل با مشکل صفحه نمایش OLED رو به رو باشد. اما متاسفانه تشخیص علت اصلی این موضوع بسیار سخت است.

با این حال، این گزارش های کاربران نیز بسیار عجیب است چرا که یکی از مزیت ها و نقطه عطف های آیفون های جدید صفحه نمایش OLEDعنوان می شد. تا این لحظه آیفون به گزارش خطا واکنشی نشان نداده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 7 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 195

به "به روزرسانی سیستم عامل ios با مشکل روبرو شد ، نسخه ios 12 باگ دارد ، اعتراض توییتری کاربران به کمپانی اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به روزرسانی سیستم عامل ios با مشکل روبرو شد ، نسخه ios 12 باگ دارد ، اعتراض توییتری کاربران به کمپانی اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید