بهترین مراکز خرید بانکوک

به گزارش تور چین ارزان، خرید یکی از جاذبه‌های اصلی تور تایلند در شهر زیبای بانکوک است. برای خرید سوغاتی در این شهر می‌توانید به سراغ بازارهای محلی و مراکز خرید مدرن بروید. در این مقاله شما را با بهترین مراکز خرید این شهر آشنا خواهیم کرد.

بهترین مراکز خرید بانکوک

مرکز خرید سیام پاراگون (Siam Paragon)

سیام پاراگون در بین مردم بسیار محبوب می‌باشد. این مرکز خرید میزبان مارک های بین المللی سطح بالا است، بزرگترین آکواریوم آسیای جنوب شرقی در آن قرار گرفته است. دارای 16 صفحه نمایش سینمایی و همچنین شامل گزینه های جامعی از غذاهای جهان است. در تور تایلند در این مرکز بیش از 250 فروشگاه به چشم می‌خورد. اگر شما به دنبال چیزهای لوکس و فوق العاده هستید بهتر است از سیام پاراگون دیدن نمایید. این مرکز خرید در 4 طبقه گسترده است. طبقه اول شامل انواع برندهای پوشاک و کفش است که از آن می توان انواع برندهای هرمس، ورساچه، آرمانی و هوگو باس را نام گرفت.

مرکز خرید سیام پاراگون (Siam Paragon)

سیام پاراگون در بین مردم بسیار محبوب است. این مرکز خرید میزبان مارک های بین المللی سطح بالا می‌باشد، بزرگترین آکواریوم آسیای جنوب شرقی در آن واقع شده است. دارای 16 صفحه نمایش سینمایی و همچنین شامل گزینه های جامعی از غذاهای جهان می‌باشد. در این مرکز بیش از 250 فروشگاه به چشم می‌خورد .اگر شما به دنبال چیزهای لوکس و فوق العاده در تور تایلند هستید بهتر است از سیام پاراگون دیدن نمایید. این مرکز خرید در 4 طبقه گسترده است. طبقه اول شامل انواع برندهای پوشاک و کفش می باشد که از آن می توان انواع برندهای هرمس، ورساچه، آرمانی، هوگو باس نام برد.

مرکز خرید ام بی کا (MBK Shopping centre)

افسانه ای ترین مرکز خرید بانکوک که در میان مردم محلی و گردشگران تور تایلند از محبوبیت بالایی برخوردارد است، هرروزه پر از بازدید کنندگان داخلی و خارجی است. این مرکز خرید در هشت طبقه و بیش از 2000 فروشگاه توزیع شده است. فروشگاهها شامل لباس، خوراک، پوشاک، صنایع چرمی، چمدان، لوازم برقی، دوربین، لوازم تحریر و لوازم الکترونیک است. این مرکز در سال 1986 راه اندازی شد. در این مرکز گزینه های زیادی برای صرف غذا به چشم می‌خورد.

انتشار: 6 دی 1396 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 48

به "بهترین مراکز خرید بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مراکز خرید بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید