تعلل وزارت راه و شهرسازی در اجرای طرح احیای محله سیروس

به گزارش تور چین ارزان، رئیس انجمن مجموعه داران ایران از تعلل شرکت بازآفرینی وزارت راه و شهرسازی در اجرای طرح احیای محله سیروس تهران انتقاد کرد.

تعلل وزارت راه و شهرسازی در اجرای طرح احیای محله سیروس

منوچهر لطفی رئیس انجمن مجموعه داران ایران در خصوص نحوه اجرای طرح احیای محله سیروس به خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی خبرنگاران؛گفت:به دنبال امضای تفاهمنامه هنرمندان، معماران و مجموعه داران با شرکت بازآفرینی وزارت راه و شهرسازی در خصوص واگذاری زمین های محله سیروس تهران هستیم اما هنوز و پس از گذشت چند ماه در ابتدای راه هستیم و اخیرا به مرحله معرفی کارشناس رسمی برای معین قیمت کارشناسی زمین ها رسیدیم و هنوز اقدام اساسی از طرف شرکت بازآفرینی وزارت راه و شهرسازی صورت نگرفته است.

وی اضافه کرد:البته متقاضیان بازسازی و احیای محله سیروس که همان هنرمندان، مجموعه داران و معماران هستند، اشتیاق زیادی برای انجام این کار دارند، اما شرکت بازآفرینی با تعلل و کندی کار را به پیش می برد و سرعت لازم را به کار ها نمی دهد.

لازم به ذکر است؛ طرح احیای محله سیروس در اردیبهشت ماه امسال در دستور کار شرکت بازآفرینی وزارت راه و شهرسازی نهاده شد. هدف از طرح این مبحث احیای بخشی از بافت قدیمی شهر تهران و تبدیل آن به مکانی برای زندگی راحتتر و بهتر است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 232

به "تعلل وزارت راه و شهرسازی در اجرای طرح احیای محله سیروس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعلل وزارت راه و شهرسازی در اجرای طرح احیای محله سیروس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید