جاذبه های پوکت

به گزارش تور چین ارزان، در تور پوکت با جاذبه‌هایی روبرو خواهید شد که بسیار زیبا و دیدنی هستند. آب‌های آبى، ساحل‌های شنى، غواصى و غذاهاى فوق‌العاده فقط بخشى از جاذبه‌های این جزیره هستند.

جاذبه های پوکت

درخت نارگیل چهارشاخه (Four Branch Coconut Palm) پوکت

یکى از گونه‌های نادر گیاه شناسى، درخت نارگیل چهار شاخه می‌باشد که در منطقه راواى قرار گرفته‌ است. این درخت بیش از 60 سال عمر دارد. این درخت‌ها بعد از 20 سال اول زندگى تنه‌ آن‌ها به دو قسمت و بعد از 20 سال دوم هرکدام از تنه‌ها رشد می‌کنند و خود به خود تنه‌ جدید تقسیم می‌شوند.

 Khao Phra Thaeo Game Reserve در پوکت

اگر به حیات وحش علاقه دارید می‌توانید در تور پوکت به Khao Phra Thaeo Game Reserve بروید که در شمال شرقى این جزیره قرار گرفته است. در این مکان ممکن است بتوانید بوفالو، گراز وحشى، فیل و میمون ببینید. در این مکان می‌توانید از  جنگل‌ها عبور کرده و یا در کنار آبشارهاى تون ساى (Ton Sai) و بنگ پا (Bang Pae) استراحت کنید.

غواصی در پوکت

بسیاری از افراد صرفاً برای دریافت مدرک غواصی به تایلند می‌آیند. Koh Tao مکان بهتری برای تمرین‌های غواصی است ولی پوکت گزینه‌های بیشتری را برای واحدهای تخصصی غواصی (PADI) ارائه می‌دهد. هزینه واحدهای تخصصی غواصی در تایلند از دیگر کشورها کمتر است به همین دلیل بازدیدکنندگان می‌توانند از همین فرصت استفاده کرده و اولین و یا شاید تنها تجربه گردش زیر آب زندگی خود را در آن مکان در تور پوکت بگذرانند.

معبد Phra پوکت

این معبد در Thalang قرار گرفته و غرق در افسانه‌ها و رویاهای محلی و خانه‌هایی با مجسمه‌های بودایی می‌باشد که در طول حمله برمه در هم شکسته شده‌اند. افسانه درباره پسری است که با افسار کنفی که به قطعه فلز بیرون زده از زمین متصل شده از بوفالویی محافظت می‌کند. ناگهان پسر می‌میرد، پدر در خواب مشاهده می‌کند که پسر وی درباره همان قطعه فلز با او سخن می‌گوید. پدر شروع به کندن زمین کرده و مجسمه بودایی را پیدا می‌کند که جنس آن از طلای خالص است.

انتشار: 15 مهر 1396 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 16

به "جاذبه های پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید