جزیره مرجان پاتایا

به گزارش تور چین ارزان، جزیره مرجان یکی از جاذبه‌های طبیعی تور پاتایا برای بازدید از جاذبه‌های متنوع است. جزیره مرجان، شهر ساحلی پاتایا حدود 7 کیلومتر فاصله داشته و دارای سواحل شنی سفید و زیبا است.

جزیره مرجان پاتایا

جزیره مرجانی یکی از زیباترین جزایر تایلند می باشد. این جزیره مرجان در پاتایا جاذبه های بسیاری دارد که چشم هر بیننده ای را مجذوب خود میکند.همه ساله گردشگران زیادی برای بازدید از این جاذبه با تور تایلند همراه می‌شوند.

گردشگران در این جزیره می توانند باقایق های کف شیشه ای،به تماشای این مرجان ها بروند.در آنجا امکان شنا،غواصی،حمام آفتاب،ورزش های آبی مثل اسکی روی آب وموج سواری برای همه وجود دارد و رستوران آن نیز با غذاهای لذیذ دریایی از گردشگران تور تایلند پذیرایی می کند.

برای رفتن به این جزیره در تور پاتایا می‌توانید از لنج هایی استفاده نمایید که هر روز صبح گردشگران را به جزیره برده و عصر هنگام برمی‌گردند. اما اگر عجله دارید می توانید با قایق موتوری بروید زیرا نیم ساعت زودتر خواهد رسید. پس از ورود به جزیره می توانید وسایل خود را در کمد بگذراید و یک تخت اجاره کنید تا پس از شنا روی آن آفتاب بگیرید. این جزیره غیر مسکونی است و به جز ساحل بقیه قسمت های آن غیر قابل استفاده‌اند. این جزیره سرسبز و زیبا دارای آلاچیق های بسیار زیبا در ساحل است که می توانید روز خود را در این مکان سپری کنید.

این جزیره ی مرجانی بهترین موقعیت را در اختیار دوستداران غواصی نیز قرار داده‌اند. به صورتی که این منطقه یکی از محبوب ترین آبها برای غواصی را در اختیار علاقه‌مندان به این رشته قرار داده است. آن دسته از گردشگران تور پاتایا مسافرتی که مهارت لازم برای غواصی را ندارند می‌توانند با خرید بلیط قایق های کف شیشه ای از زیبایی ها و جذابیت طبیعت زیر آب این منطقه بازدید کنند و تورطبیعت گردی فوق العاده ای را در این جزیره ی مرجانی تجربه نمایید.

انتشار: 29 آبان 1396 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 29

به "جزیره مرجان پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره مرجان پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید