خرید پارچه در تور پوکت

به گزارش تور چین ارزان، خرید یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های تور پوکت برای تجربه است. یکی از اجناس ارزنده‌ای که می‌توانید از سفر خود به عنوان سوغاتی بگردانید خرید پارچه و لباس است.

خرید پارچه در تور پوکت

تایلند به ابریشم شهرت دارد. پارچه‌های ابریشمی موجود در بازارهای تایلند کیفیت‌های متفاوتی دارند و در مناطق مختلف تایلند تولید می‌شوند. اوت‌لت‌های زیادی در این جزیره وجود دارند که فقط مختص پارچه و منسوجات در تور پوکت هستند.

ابریشم تایلندی به خاطر کیفیت بالا، رنگ‌های زیبا و طرح‌های منحصربه‌فردش مشهور است و نقش مهمی در اقتصاد این منطقه دارد. محصولات ابریشم‌ تایلندی در لیست خرید همه‌ی گردشگران تور تایلند در این شهر قرار دارد.

پارچه‌ها و پوشاک پنبه‌ای هم به وفور در بازارهای مختلف پوکت به فروش می‌رسند. علاوه بر پوشاک، محصولات دیگری مانند روبالشی، رومیزی، کوسن و ... هم با طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون در بازارهای شبانه و دپارتمان استورهای پوکت پیدا می‌شوند.

قیمت و کیفیت این محصولات در تور تایلند و شهر پوکت به قدری تنوع دارد که هر خریداری را سردرگم می‌کند. باکیفیت‌ترین ابریشم‌ها را می‌توانید در مراکز خرید بزرگ در نواحی توریستی و اطراف هتل‌های بزرگ پیدا کنید. مشهورترین کمپانی تولید ابریشم تایلند، جیم تامسون (Jim Thompson) است که ابریشم‌بافی سنتی تایلند را از مرزها فراتر برده و در دنیا مشهور کرده است. شعبه‌های مختلف فروشگاه‌های جیم تامسون را می‌توانید در سراسر جزیره به سادگی پیدا کنید. محصولات این کمپانی، ترکیبی از هنر ابریشم‌بافی سنتی تایلند و آخرین مد روز دنیا هستند.

اگر می‌خواهید رنگ‌های متنوع و جذاب طبیعت تایلند، از جنگل‌های بارانی و سبز تا دریای فیروزه‌ای را با خود به خانه ببرید پارچه‌های چاپ باتیک و محصولات تولید شده از آنها از جمله انواع تی‌شرت، کیف و محصولات این چنینی را خریداری کنید. محصولات چاپ باتیک‌ رنگارنگ را در همه‌ی مراکز خرید به راحتی پیدا می‌کنید.

انتشار: 8 آذر 1396 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 34

به "خرید پارچه در تور پوکت" امتیاز دهید

1 کاربر به "خرید پارچه در تور پوکت" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید پارچه در تور پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید