خسروی وفا: فشرده ترین کاروان به بازی های پاراآسیایی اعزام می گردد، به دنبال مقام سومی هستیم

به گزارش تور چین ارزان، رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: کاروان ایران به دنبال کسب رتبه سوم در بازی های پاراآسیایی 2018 است.

خسروی وفا: فشرده ترین کاروان به بازی های پاراآسیایی اعزام می گردد، به دنبال مقام سومی هستیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، اولین جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی و پاراآسیایی بعد از بازی های آسیایی 2018 صبح امروز به ریاست مسعود سلطانی فر در وزارت ورزش و جوانان برگزار گردید.

در بخشی از این نشست، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک به تشریح وضعیت کاروان ایران و میزان آمادگی ورزشکاران جانباز و معلول پیش از بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا پرداخت و گفت: کلیه مقدمات و تدارکات لازم برای حضور موفق ورزشکاران ایران در این بازی ها فراهم گردیده و امیدواریم که حضور موفقی در جاکارتا داشته باشیم.

وی ادامه داد: با 210 ورزشکار به بازی های پاراآسیایی می رویم که غیر از یک رشته برای تمام آنها شانس مدال قائل هستیم. کاروان ایران در این رقابت ها بسیار جمع وجور است و در واقع فشرده ترین کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی بعد از انقلاب است.

وی اضافه کرد: کل کاروان اعزامی ایران شامل کادر سرپرستی، ورزشکاران، مربیان و خبرنگاران حدود 350 نفر هستند که همگی در دهکده بازی ها استقرار دارند تا نظارت بر آنها راحت تر انجام گردد.

خسروی وفا در سرانجام گفت: اولویت ما حفظ مقام چهارمی دوره گذشته است اما قطعاً به مقام سومی در مجموع هم نظر داریم و پیش بینی می کنیم اگر اتفاق خاصی نیفتد و عملکرد ورزشکاران مطابق انتظار باشد به مقام سومی بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا خواهیم رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 176

به "خسروی وفا: فشرده ترین کاروان به بازی های پاراآسیایی اعزام می گردد، به دنبال مقام سومی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسروی وفا: فشرده ترین کاروان به بازی های پاراآسیایی اعزام می گردد، به دنبال مقام سومی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید