ساحل هات چائو لی تایلند

به گزارش تور چین ارزان، ساحل هات چائو لی تایلند، یکی از زیباترین جاذبه‌های طبیعی تور تایلند برای بازدید از طبیعتی باورنکردنی است. این ساحل زیبا و دیدنی با شن‌های سفید و زیبای خود به جذب گردشگر می‌پردازد.

ساحل هات چائو لی تایلند

یکی از بهترین سواحلی که در تور تایلند به شما توصیه می‌کنیم به بازدید آن بروید، ساحل طلوع آفتاب یا ساحل هات چائو لی است، چرا که این ساحل زیبا و دیدنی با شن‌های سفید و زیبای خود یکی از پریازید ترین ساحل ها از نظر گردشگری است. یکی دیگر از ویژگی های این ساحل زیبا طلوع آفتاب است که به طور زیبایی از این ساحل دیده می‌شود.به این منظور می باشد که اسم این ساحل را اینگونه انتخاب کرده اند,زیرا شما می توانید به راحتی و در قشنگ ترین موقعیت طلوع آفتاب در این ساحل تماشا کنید.

یکی از زیباترین سواحل تور تایلند ساحل هات چائو لی می باشد این نام به زبان محلی تایلند می باشد که به معنای ساحل طلوع آفتاب می باشد. این ساحل در غرب جزیره‌ی کولایپ قرار دارد,این ساحل حدود 2 کیلومتر مساحت دارد.

توریست های زیادی در ماه های نوامبر تا آوریل به این ساحل سفر می کنند, در ساحل هات چائو لی اقامت گاه هایی با قیمت های مختلف وجود دارد که علاقه مندان و گردشگران می توانند نسبت به قیمت ها آن ها را اجاره کنند از جمله خانه‌های ییلاقی، هتل‌های لوکس و مسافرخانه‌ها به چشم می‌خورد.

انتشار: 11 دی 1396 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 52

به "ساحل هات چائو لی تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساحل هات چائو لی تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید