ساحل کارون پوکت

به گزارش تور چین ارزان، ساحل کارون (karon)، یکی از زیباترین سواحل کشور تایلند برای بازدید از جاذبه‌های متنوع است. ساحل کارون با امکانات تفریحی و خدماتی که دارد، یکی از بهترین جاذبه‌های تو پوکت است.

ساحل کارون پوکت

یکی از سومین سواحل طولانی و بسیار زیبا و دیدنی بزرگ‌ترین جزیره تایلند ، ساحل کارون می‌باشد که در امتداد تپه ای در شمال ساحل کاتا قرار گرفته‌اند. کارون به سه قسمت عمده مراکز خوراکی و رستوران ها ، مراکز خرید و تفریحی و معبد زبایی در اطراف ساحل تقسیم شده که این ساحل را به زیباترین منطقه طبیعی در تور تایلند تبدیل کرده است.

این ساحل دارای درختان زیبا و بلند نخل و صنوبر و هم چنین دارای ماسه های سفید و نرم برای پیاده روی یا حمام آفتاب و دریایی روشن و زلال برای شنا و غواصی در اعماق این ساحل می‌باشد تا با زیبایی بکر این جزیره از نزدیک روبرو شوید و نهایت لذت را در تور پوکت خواهید برد.

پوکت بزرگ ترین جزیره ی تایلند است که بعد از یک پرواز طولانی و گران به این جزیره میرسید که بهترین مزیت این جزیره را میتوان ارزان بودن آن به شمار آورد. در این ساحل قیمت هتل ها و رستوران ها و مراکز تفریحی بسیار مناسب و ارزان بوده و برای جابجایی میتوانید از تاکسی ها که قیمتی مناسب دارند استفاده کنید.

ساحل کارون در سواحل غربی جزیره زیبای پوکت و متصل به دریای آندامان در تور پوکت قرار گرفته است. دریایی زلال که لذت شنا و غواصی و کشف طبیعت بکر این سواحل را دو چندان می‌کند.

میتوانید در ساحل به استراحت و حمام آفتاب و نوشیدن نوشیدنی های استوایی بپردازید یا به مراکز تفریحی این جزیره یعنی آکواریوم ، باغ وحش و معبد چالونگ رفته و لذت سفرتان را به تور تایلند دو برابر می‌کند.

این ساحل با دارا بودن آب و هوایی گرمسیر که از آبان تا فروردین خشک و از اواخر خرداد تا اواخر شهریور بارانی می‌باشد از جمله محبوب ترین سواحل این جزیره به شمار میرود که روزهایی آفتابی و لذت بخش و عصرهایی بارانی دارد.

انتشار: 29 آبان 1396 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 33

به "ساحل کارون پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساحل کارون پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید