آشنایی با سوغات تایلند

به گزارش تور چین ارزان، تایلند یکی از زیباترین کشورهای قاره آسیا برای بازدید از جاذبه‌هایی بسیار بی‌نظیر است. سوغاتی جز جدانشدنی سفر هر گردشگر تور تایلند است. در این مقاله شما را با بهترین سوغاتی‌های تایلندی آشنا خواهیم کرد.

آشنایی با سوغات تایلند

یکی از مکان های خوب برای خرید در تور تایلند، در جاده سیلوم شهر بانکوک، در امتداد جاده سوخومویت قرار دارند که از خیابان 4 شروع می‌شوند، و همچنین در جاده خائو سان و در محله چینی‌ها می باشد که قیمت های آن نسبتا به سایر فروشگاه های بانکوک بسیار بهتر است.

ظرف چانگ لون

این ظرف در تایلند مخصوص پخته شدن نارگیل در کوره می باشد که بسیار متفاوت است. در تور تایلند برای خرید یک سوغاتی ارزان به شما توصیه می‌کنیم به سراغ بازارهای محلی این کشور مراجعه کنید.

ظرف هوی چو

این ظرف خاص در تایلند از یک نوع خاص خرچنگ ساخته است که سوغاتی بسیار متفاوتی می باشد.

ابریشم و کتان در تایلند

یکی از معروف ترین سوغاتی های تایلند ,ابریشم این کشور می باشد که بازار های زیادی در سرتاسر شهر بانکوک و دیگر نقاط پر گردشگر تایلند برای جذب مشتری همیشه با قیمت های متفاوتی برای فروش وجود دارد.به دلیل زیادی بودن مغازه های ابریشم فروشی در همه نقاط تایلند شما می توانید اصل و تقلب آن ها را تشخیص دهید.شما می توانید با آزمایش کردن آن به این صورت که یک نخ را امتحان نمایید و آن را بسوزانید.

فیل‌ها و مجسمه‌های بودا در تایلند

یکی از نمادهای تایلند,فیل‌ها و مجسمه‌های بودا می باشد.شما می توانید این مجسمه ها در سایز مختلف خریداری کنید و در سرتاسر تایلند از سوغاتی ها خریداری نمایید.

انتشار: 11 دی 1396 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 51

به "آشنایی با سوغات تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با سوغات تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید