سینمای شناور پوکت

به گزارش تور چین ارزان، سینمای شناور (floating cinema phuket)، یکی از جاذبه‌های جالب تور پوکت برای بازدید از جاذبه‌های متنوع است. توسط استودیو اوله اسکرین در مارس 2012 افتتاح شده است.

سینمای شناور پوکت

سینمای شناور یکی از جاذبه های گردشگری پوکت در تایلند می باشد که توسط استودیو اوله اسکرین در مارس 2012 افتتاح شده است. این سینما که بر روی قایق ساخته شده در بین جزایر خلیج پوکت و بین دو صخره در نزدیکی جزیره کودا به مناسبت فستیوال فیلم فیلم روی صخره ناو نوی ساخته شده است.

تماشاگران بر تکه های تعبیه شده بر روی قایق هایی قرار میگیرند و به تماشای فیلم همراه با لذت بردن از امواج آب های روشن این سواحل بپردازید.

سینمای شناور پوکت با مواد قابل بازیافت ساخته شده و دوست داران محیط زیست هم میتوانند بدون داشتن عذاب وجدان به این سینما رفته و از دیدن فیلم روی آب های روان این سواحل لذت ببرند چرا که این سینما سینمایی طبیعت دوست و سازگار با محیط زیست می‌باشد.

این سینما به دلیل جاذبه ی فراوان یکی از گزینه ها برای برگزاری سینما و جشنواره ها شده‌اند که این امر می‌تواند بیش از پیش گردشگران و مسافران تور تایلند را به این جزایر و تایلند سرازیر نماید.

در تور پوکت پس از گذراندن سفر در جزایر و خلیج های زیبای آن به این سینما آمده و لذت سفرتان را دو چندان خواهد کرد.

انتشار: 29 آبان 1396 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 32

به "سینمای شناور پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سینمای شناور پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید