شهر ساحلی پاتایا

به گزارش تور چین ارزان، شهر ساحلی پاتایا با زیبایی‌هایی که دارد، یکی از مهمترین شهر توریستی کشور تایلند برای بازدید از جاذبه‌هایی زیبا و دیدنی است که در این مقاله بیشتر با آن‌ها آشنا خواهید شد.

شهر ساحلی پاتایا

شهر ساحلی پاتایا در 65 کیلومتری جنوب شرق شهر بانکوک قرار گرفته است و به وسیله اتوبوس در حدود 2 ساعت و نیم فاصله دارد. این شهر ساحلی با آب و هوای مرطوب و خشکی که داراست به 3 فصل گرم و خشک گرم ، گرم و مرطوب و گرم و بارانی تقسیم می‌گردد.

هنگام خرید تور پاتایا به این نکته توجه کنید که می خواهید در چه فصلی و درست در چه بازه ی دمایی وارد این مکان شوید. نوع آب و هوا مطمئنا در کیفیت سفر شما تاثیر بسیاری خواهد داشت. اگر از آب و هوای گرم و خشک لذت میبرید می توانید از ماه نوامبر تا فوریه با هوایی با درجه حرارت بین 20 تا 30 و رطوبت 50 درصد و بارانهای رگباری به این نقطه از جهان سفر کرده و تفریح نمایید.

فصل گرم و بارانی مخصوص به ان دسته از گردشگران تور پاتایا است که با رطوبت بالای هوا مشکلی ندارید و عاشق باران های فراواند شما با درجه 25 تا 35 و رطوبت بالای 90 درصد در ماه های ژوئن تا اکتبر شاهد این آب هوا خواهید بود.

و اما اگر از آب و هوای گرم و مرطوب با دمای 30 تا 40 درجه و با رطوبت 75 درصد با باران های پراکنده لذت میبرید از ماه مارس تا می میتوانید به این مکان شگفت انگیز بروید.

این شهر سرشار از شگفتی با ساحلی زیبا و دلنشین یکی از اصلی ترین مناطق گردشگری کشور تایلند محسوب میشود و در طی سالیان دراز بیشتر از 5 میلیون توریست و گردشگر تور پاتایا را جذب خود کرده است.

این شهر با سواحل بکر خود تفریحاتی نظیر شنا در دریای آبی و زیبای پاتایا ،جت اسکی ،موج سواری ، اسکی بر روی اب ،قایق سواری و غواصی دارد.

انتشار: 11 دی 1396 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 56

به "شهر ساحلی پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر ساحلی پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید