صعود دو فرنگی کار ایرانی به رده بندی زیر 23 سال دنیا

به گزارش تور چین ارزان، 2 کشتی گیر کشورمان راهی دیدار رده بندی رقابت های پنج وزن دوم کشتی فرنگی زیر 23 سال دنیا شدند.

صعود دو فرنگی کار ایرانی به رده بندی زیر 23 سال دنیا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال دنیا از ظهر امروز (سه شنبه) و با برگزاری مسابقات پنج وزن دوم در شهر بخارست رومانی پیگیری شد.

در انتها دیدارهای مقدماتی مهدی محسن نژاد و علی اکبر حیدری در اوزان 60 و 97 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شدند و علی ارسلان و مهدی ابراهیمی در اوزان 72 و 82 کیلوگرم نیز در گروه بازنده ها حضور دارند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به توضیح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل مصاف هلاری ماگیسالو از استونی با نتیجه 8 بر صفر پیروز شد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل رضوان آرنات از رومانی با نتیجه 8 بر صفر پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محسن نژاد در این مرحله مقابل کنیچیرو فومیتا از ژاپن با نتیجه 7 بر صفر بازنده شد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن 67 کیلوگرم، حسین اسدی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل سرهی کوزوب از اوکراین با نتیجه 10 بر 2 شکست خورد و با توجه به شکست این حریف در دور بعد، اسدی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 72 کیلوگرم علی ارسلان در دور اول مقابل راماز زوئیدزه قهرمان زیر 23 سال اروپا از گرجستان با نتیجه 12 بر 4 بازنده شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال وی راهی گروه بازنده ها شد. ارسلان ابتدا باید در این گروه به مصاف آرام واردانیان از ازبکستان برود و در صورت پیروزی بر این حریف مقابل نارک اوگانیان از روسیه قرار می گیرد و در صورت شکست این کشتی گیر در دیدار رده بندی مقابل کاهارمان کسیمتوف از قزاقستان قرار می گیرد.

در وزن 82 کیلوگرم مهدی ابراهیمی در دور اول با نتیجه 9 بر 4 داوید لوسونزی از مجارستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد نیز مقابل برهان آکبوداک دارنده مدال طلای زیر 23 سال دنیا از ترکیه با نتیجه 2 بر 2 به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. ابراهیمی در این مرحله مقابل نیکو اوجوج از رومانی با نتیجه 8 بر صفر شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال وی به گروه بازنده ها رفت. ابراهیمی در این گروه با برنده کشتی میان کارتر نیلسن از آمریکا و گیقام تورگومیان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی در دیدار رده بندی به مصاف احمد حسن احمد از مصر می رود.

در وزن 97 کیلوگرم علی اکبر حیدری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 2 بر یک مجیا کاستلو از هندوراس را از پیشِ رو برداشت. وی در مرحله بعد و در دور یک چهارم نهایی مقابل یوتا نارا از ژاپن با نتیجه 5 بر 4 پیروز شد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. حیدری در این مرحله مقابل زولت توروک از مجارستان با نتیجه 3 بر یک بازنده شد و به دیدار رده بندی رفت.

رقابت های شانس مجدد اوزان فوق ظهر فردا و رقابت های رده بندی و فینال نیز فرداشب برگزار می شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 239

به "صعود دو فرنگی کار ایرانی به رده بندی زیر 23 سال دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود دو فرنگی کار ایرانی به رده بندی زیر 23 سال دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید