غیبت ملموس نمایندگان استقلال و پرسپولیس در کارگاه بازاریابی فوتبال

به گزارش تور چین ارزان، اعضای هیات های فوتبال، بخش بازاریابی و باشگاه ها را دعوت کردیم ولی متاسفانه از 16 باشگاه لیگ برتری و 16 باشگاه لیگ یکی تنها 11 باشگاه نماینده داشت و استقلال و پرسپولیس نماینده نداشتند .

غیبت ملموس نمایندگان استقلال و پرسپولیس در کارگاه بازاریابی فوتبال

هدف برگزاری کارگاه بازاریابی فوتبال

طی دو روز اخیر کارگاهی آموزشی در زمینه بازاریابی فوتبال در هتل آموزشگاه برگزار گردید.صادق درودگر رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ می گوید:هدف این بود که در باشگاه حضور بازاریاب را به صورت جدی مطرح کنیم. این می تواند به افزایش درآمد باشگاه کمک کند و این می تواند به توسعه نظام باشگاه داری کمک کند و هدف این بود که بتوانیم در این زمینه باشگاه ها را کمک کنیم و باشگاه ها بدانند که اهمیت بازاریابی کجاست.در باشگاه رئال مادرید، پرز که مدیرعامل شد، 9 کمیته را غیرفعال کرد و تنها کمیته بازاریابی و کمیته فنی را فعال باقی نگه داشت که تازه کمیته فنی هم از نظر سلسله مراتب زیرنظر کمیته بازاریابی فعالیت می نماید. این پیغام بزرگی برای ما دارد، تا اهمیت بازاریابی نادیده گرفته نشود.

درودگر می گوید:اعضای هیات های فوتبال، بخش بازاریابی و باشگاه ها را دعوت کردیم ولی متاسفانه از 16 باشگاه لیگ برتری و 16 باشگاه لیگ یکی تنها 11 باشگاه نماینده داشت و استقلال و پرسپولیس نماینده نداشتند که سوال بزرگی برای من است و جای تاسف داشت که این باشگاه نیازی حس نمی نمایند؟! به هر حال مدیران خوبی در این دو باشگاه داریم و نمی دانیم نماینده های بازاریابی آنها که معرفی هم شده بودند، در این کارگاه حاضر نشدند.

به گفته درودگر او 10 روش مذاکره در بازاریابی را مطرح نموده و مابقی را هم محمداف آذربایجانی تدریس نموده است.

3-220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 256

به "غیبت ملموس نمایندگان استقلال و پرسپولیس در کارگاه بازاریابی فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت ملموس نمایندگان استقلال و پرسپولیس در کارگاه بازاریابی فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید