مزرعه تمساح پاتایا و جاذبه های آن

به گزارش تور چین ارزان، مزرعه تمساح پاتایا، یکی از جاذبه‌های مفرح و ترسناک کشور تایلند در شهر ساحلی پاتایا است. راهی شرق تایلند و استان چونبوری (ChonBuri) شده تا از جاذبه ای دیدن نمایید که به آن مزرعه کروکودیل‌ها می‌گویند.

مزرعه تمساح پاتایا و جاذبه های آن

اغلب افرادی که به تایلند می روند، شهر پاتایا را برای گشت و گذار انتخاب می کنند؛ اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید، اصلا جای نگرانی نیست زیرا مزرعه کروکودیل و پارک میلیون یرز استون تنها 15 دقیقه با پاتایا فاصله دارد و افراد زیادی آن را با نام مزرعه کروکودیل پاتایا می شناسند. این پارک در زمینی به مساحت 70 هکتار ساخته شده و حاصل 20 سال تلاش شبانه روزی مسوولان است. اینجا فقط یک باغ وحش بزرگ نیست که حیوانات درنده و وحشی داشته بلکه فعالیت های متعدد و کم نظیری را به علاقه‌مندان ارایه می کند و یکی از بهترین مناطق تایلند برای دوست داران محیط زیست و طبیعت می‌باشد. در این مکان می توانید با انواع و اقسام گیاهان، جانوران، سنگ ها و به طور کلی محیط زیست تعامل کرده و ساعاتی شاد را در تور تایلند سپری نمایید.
موسس این پارک زیبا تاجری علاقه مند به طبیعت به نام خووان سوآن فَنوم واتاناکول (Khun Suan Phanom wattanakul) است. او 20 تا 30 سال از بهترین دوران جوانی خود را صرف گردآوری اشیا و موجودات این پارک کرد و نهایتا موفق هم شد؛ برای مثال توانست درختی را در این پارک قرار دهد که سنش بیش از 200 سال است یا فسیل گیاهانی را گردآوری کند که مربوط به میلیون ها سال پیش بوده اند، تنها امید خووان سوآن این بود که روزی پارکش جاذبه گردشگری مهم تور تایلند شود که به آرزوی خود هم رسید؛ ساخت این پارک از سال 1989 تا اولین روز ماه فوریه سال 1992 میلادی طول کشید و از آن روز تا به حال، افراد بسیاری زادی به بازدید آن می‌روند.

انتشار: 22 آذر 1396 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 41

به "مزرعه تمساح پاتایا و جاذبه های آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزرعه تمساح پاتایا و جاذبه های آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید