مسئولان راک استار اعلام کردند: عنوان GTA 6 در حال هوای سیاسی امروز جهان ساخته می گردد

به گزارش تور چین ارزان، به تازگی مسئولان راک استار نوید یک عنوان متفاوت برای نسخه جدید GTA را داده اند.

مسئولان راک استار اعلام کردند: عنوان GTA 6 در حال هوای سیاسی امروز جهان ساخته می گردد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی خبرنگاران؛ دن هوزر از بنیان گذاران Rockstar Games و نویسنده عناوین بسیاری از استودیوهای دیگر، در مورد ایده ساخت عنوان جدیدی از Grand Theft Auto در وضعیت سیاسی فعلی صحبت نموده است. هفته گذشته عنوان Red Dead Redemption 2 توسط Rockstar منتشر شد، عنوانی که بر اساس کوشش آرتور مرگان و با موضوع بقاء در سال های بی قانونی غرب وحشی ساخته شده است.

در حالی که Red Dead Redemption 2 مبنای منصفانه را حفظ می نماید و تقریباً با لحن غمگینی روایت می گردد، سری GTA همواره با چاشنی طنز به فرنگ و تاریخ آمریکا طعنه می زند. همچنین بیشتر به سمت کاراکترهای مضحک و غیر واقعی در زندگی امروزی تمایل داشته و ترسیم مبالغه آمیزی از عناصر زندگی جامعه کنونی، که می تواند از هم گسسته گردد را از لنز یک بازی ویدئویی روایت نموده است.

در هر صورت هوزر در گفت وگو اخیر خود عنوان نموده که اغراق و پوچی در هسته فرنچایز GTA یک تفسیر طنز است که در دنیای واقعی احساس می گردد. هوزر می گوید: ما می خواهیم در سری جدید جی تی ای یعنی نسخه ششم، از حال و هوای این روزهای سیاست آمریکا بگوییم و زمان بازی را به حال انتقال دهیم. طبیعتا این موضوع عامل روایت بسیاری از طرز تفکرهای سیاسی موجود در جامعه می گردد و همین امر می تواند گروه های لیبرال افراطی و محافظه کار را نگران کند.

Rockstar به عنوان یک نهاد بازی سازی اخیرا زیر ذره بین سیاسیون است. قبل از انتشار Red Dead Redemption 2 صحبت هایی در مورد محدودیت ساعت کاری این استودیو شده بود؛ و در مصاحبه هایی جدا گانه، هوزر به 100 ساعت کار در هفته برای چند نوبت در 2018 اشاره نموده بود. گرچه پس از مدتی معین شد این محدودیت فقط برای اعضای ارشد تیم نویسنده راک استار از جمله خود هوزر لحاظ شده است.

گفتنی است؛ عنوان GTA V در سپتامبر سال 2013 عرضه شد و نسخه بازسازی شده آن برای پلتفرم های نسل هشت یعنی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان یک سال بعد در دسترس کاربران نهاده شد. همچنین گفتنی است که نسخه مخصوص کامپیوتر های خانگی نیز در آوریل 2015 منتشر شده است. با توجه به اینکه نسخه جدید RDR به تازگی عرضه شده، می توان تاریخ حدودی فراوری GTA 6 را در حدود سال 2020 تخمین زد.

بیشتر بخوانید: معینات فنی گوشی هوشمند Nokia 8.1 فاش شد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 228

به "مسئولان راک استار اعلام کردند: عنوان GTA 6 در حال هوای سیاسی امروز جهان ساخته می گردد" امتیاز دهید

4 کاربر به "مسئولان راک استار اعلام کردند: عنوان GTA 6 در حال هوای سیاسی امروز جهان ساخته می گردد" امتیاز داده اند | 2.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان راک استار اعلام کردند: عنوان GTA 6 در حال هوای سیاسی امروز جهان ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید