والدین دانش آموزان مدرسه سماء تاکستان نگران نباشند

به گزارش تور چین ارزان، به گزارش خبرنگاران، طبق اخبار واصله روز گذشته شخصی با هویت س. جلیلوند با مراجعه به مدرسه دخترانه سماء خود را کارمند هلال احمر معرفی و با ارائه نامه اداره هلال احمر و کارت شناسایی از مدیر مدرسه خواسته تا از همه دانش آموزان و پرسنل برای انجام آزمایشات خون گیری کند.

والدین دانش آموزان مدرسه سماء تاکستان نگران نباشند

بعضی از دانش آموزان خون گیری اجرا شده با سرنگ مشترک را به اولیاء خود اطلاع می دهند، با اعتراض و شکایت اولیا و هماهنگی نیروهای امنیتی و حراست فرد مذکور شناسایی و با دستور دادستان شهرستان بازداشت می گردد وهم اکنون در زندان چوبیندر به سر می برد.

جلال رحمانی در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: بعد از انجام آزمایشات مختلف توسط مسئولین شبکه بهداشت شهرستان تاکستان از س. جلیلوند جواب آزمایش منفی بوده ونامبرده مبتلا به هیچ نوع بیماری نیست.

وی اضافه کرد: نامبرده ازکیت قندخون برای دریافت آزمایش از دانش آموزان استفاده نموده که احتمال انتقال هرنوع بیماری بسیار ضعیف است.

رحمانی بیان نمود: در حال حاضر آزمایش HIV، هپاتیت B و C از دانش آموزان گرفته شده و والدین دانش آموزان هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

رئیس مرکز بهداشت تاکستان به والدین دانش آموزان اطمینان داد که آنان را نسبت به انتقال احتمالی بیماری ها واکسینه خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 204

به "والدین دانش آموزان مدرسه سماء تاکستان نگران نباشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والدین دانش آموزان مدرسه سماء تاکستان نگران نباشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید